Medewerker Klantcontact

Gemeente Culemborg

Gemeente Culemborg
€2.434 — €3.524 / maand
2 maanden
MBO
Nog 10 dagen

Dit ga je doen

Wat ga je doen als medewerker klantcontact?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instanties die vragen hebben over verschillende onderwerpen, zoals rijbewijzen, paspoorten en gemeentelijke correspondentie. Samen met je collega’s van het KCC beantwoord je de vragen die gesteld worden zo goed mogelijk. Je probeert zoveel mogelijk vragen zelf te beantwoorden maar voor complexere vragen verbind je door naar het betreffende vakteam.

Naast het beantwoorden van vragen geef je aan de balie diverse documenten uit. Denk hierbij aan documenten zoals een paspoort, rijbewijs of gehandicaptenparkeerkaart. Het gemeentehuis is op dinsdagavond open tot 19:00u. Bij afwezigheid van de vaste collega voor de avonddienst kun je gevraagd worden om deze avond te werken. Je voert een aantal parkeerbeheertaken uit, zoals het uitgeven van een dagontheffing voor de autoluwe binnenstad. Verder kun je ingezet worden voor de registratie en het beheer van de gevonden en verloren voorwerpen. 
 
Je belangrijkste werkzaamheden: 

  • Je beantwoordt vragen die inwoners, bedrijven en organisaties stellen
  • Vragen die je niet zelf kunt beantwoorden verbind je warm door naar de vakafdeling
  • Je geeft waardedocumenten uit
  • Je voert parkeerbeheertaken uit
  • Je verzorgt de gevonden en verloren voorwerpen

Dit ben jij

  • Minimaal een MBO 4 werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring met klantcontact en telefonische dienstverlening
    bij een gemeente
  • Voornoemde criteria, de
    competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een
    met de kandidaat te voeren gesprek

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback