Medewerker Klantcontact
Gemeente Culemborg
- Uitzenden
- 02-02-2026
- 24.5 uur
Dit ga je doen
Wat ga je doen als medewerker klantcontact?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instanties die vragen hebben over verschillende onderwerpen, zoals rijbewijzen, paspoorten en gemeentelijke correspondentie. Samen met je collega’s van het KCC beantwoord je de vragen die gesteld worden zo goed mogelijk. Je probeert zoveel mogelijk vragen zelf te beantwoorden maar voor complexere vragen verbind je door naar het betreffende vakteam.
Naast het beantwoorden van vragen geef je aan de balie diverse documenten uit. Denk hierbij aan documenten zoals een paspoort, rijbewijs of gehandicaptenparkeerkaart. Het gemeentehuis is op dinsdagavond open tot 19:00u. Bij afwezigheid van de vaste collega voor de avonddienst kun je gevraagd worden om deze avond te werken. Je voert een aantal parkeerbeheertaken uit, zoals het uitgeven van een dagontheffing voor de autoluwe binnenstad. Verder kun je ingezet worden voor de registratie en het beheer van de gevonden en verloren voorwerpen.
Je belangrijkste werkzaamheden:
- Je beantwoordt vragen die inwoners, bedrijven en organisaties stellen
- Vragen die je niet zelf kunt beantwoorden verbind je warm door naar de vakafdeling
- Je geeft waardedocumenten uit
- Je voert parkeerbeheertaken uit
- Je verzorgt de gevonden en verloren voorwerpen
Dit ben jij
- Minimaal een MBO 4 werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar ervaring met klantcontact en telefonische dienstverlening
bij een gemeente
- Voornoemde criteria, de
competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een
met de kandidaat te voeren gesprek
Team TenMonks
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.