Medewerker PC&A (Planning, Control en Administratie)

Provincie Zeeland

Provincie Zeeland
In overleg
6 maanden
MBO
Nog 4 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
De Provincie Zeeland werkt aan grote projecten en maatschappelijke opgaven. Een solide financiële administratie is daarbij onmisbaar. We verbeteren en vernieuwen onze financiële processen, spelen in op de digitalisering en werken aan de implementatie van een nieuw financieel systeem. Als Medewerker Planning, Control en Administratie (PC&A) zorg jij ervoor dat onze financiële administratie klopt en dat processen goed en efficiënt verlopen.

Jouw werk is afwisselend en uitdagend. Je houdt je onder andere bezig met:

  • Financiële processen bewaken en optimaliseren – Je beschrijft, controleert en verbetert financiële processen, onder andere door het uitvoeren van interne controles;
  • Begrotingen en rapportages – Je verwerkt begrotingswijzigingen en werkt deze uit in Statenvoorstellen als dat nodig is;
  • Financiële ondersteuning – Je helpt bij het begrotings- en jaarrekeningproces en ondersteunt de financiële administratie met factuurverwerking en het maken van boekingen als dat nodig is.

Kortom: een veelzijdige functie waarin je écht impact maakt!

Je wordt onderdeel van de afdeling Financiën, een team van enthousiaste professionals met een passie voor cijfers en procesoptimalisatie. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële processen van de provincie soepel verlopen. Er is veel samenwerking binnen het team, maar ook met collega’s van andere afdelingen. Er is ruimte om van elkaar te leren en je krijgt de vrijheid om je werk op jouw manier in te vullen. Jouw inbreng en ideeën worden gewaardeerd!

Dit ben jij

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker
  • Aantoonbare werkervaring met Excel en financiële software. Benoem deze
    software duidelijk in het CV en waar deze werkervaring is opgedaan
  • Aantoonbaar afgeronde financiële opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker bij een
    overheidsorganisatie
  • Aantoonbare werkervaring met Unit4Financials, Proactis en Pepperflow.
    Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback