Medewerker Personeelsadministratie

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Gemeente Leidschendam-Voorburg
€3.052 — €4.297 / maand
6 maanden
MBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Afdeling
Werken voor Bedrijfsvoering is werken voor de motor van de gemeente. Bij elke ontwikkeling of ieder proces is deze afdeling betrokken. Hier werken adviseurs en ondersteuners die collega’s helpen hun werk te doen. Bij de afdeling Bedrijfsvoering vind je HR, Financiën, Inkoop, Juridische zaken, Facilitaire zaken en ten slotte Communicatie- directie en bestuur advisering. Kortom, grote afwisseling in collega’s én in het werk.

Opdracht
Als medewerker Personeelsadministratie regel je alle administratieve zaken die met de medewerkers van de gemeente te maken hebben en weet je alle taken snel en accuraat af te handelen. Je beheert de personeelsadministratie van de gemeente, samen met je collega’s van de personeels- en salarisadministratie. Je werkt nauwkeurig en gestructureerd. Op drukke momenten ben je flexibel en stressbestendig. Als medewerker van de personeelsadministratie ben je verantwoordelijk voor een breed pakket aan taken:

  • Uitvoeren van het administratieve proces voor de instroom, doorstroom en uitstroom van tijdelijke en vaste medewerkers
  • Beheren, verwerken en controleren van personeelsmutaties volgens de gemeentelijke CAO en wet- en regelgeving.
  • Opstellen en controleren van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. de arbeidsvoorwaarden
  • Beantwoorden van vragen van collega’s over personele aangelegenheden, zoals IKB, verlof en verzuim etc.
  • Ondersteuning bij werving & selectie

Dit ben jij

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als
    medewerker Personeelsadministratie
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring jaar als medewerker
    Personeelsadministratie
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als
    medewerker Personeelsadministratie bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met IT-systeem MijnPenO
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft Office
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het opstellen én
    controleren van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. arbeidsvoorwaarden.
    Benoem duidelijk in het cv waar de werkervaring is opgedaan

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback