Medewerker Servicebalie en Telefonie
Gemeente Waadhoeke
- Uitzenden
- 26-01-2026
- 20 uur
Dit ga je doen
Een opdracht bij Waadhoeke betekent dat je werkt op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar. Hoe zet je de inwoner centraal en maak jij het verschil in je gesprekken? Hoe help je de klant professioneel, vriendelijk, hulpvaardig en vakkundig? Onze kernwaarden zijn de basis van waaruit we handelen. Deze kernwaarden passen we toe in elk gesprek.
In de functie van medewerker Servicebalie en Telefonie ben je het aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die (aan)vragen hebben aan de gemeente Waadhoeke. I.v.m. ziekte zijn we eerst voor de duur van de drie maanden op zoek naar een collega die het team tijdelijk kan versterken.
De functie valt onder de afdeling Publiekscentrum. Deze afdeling werkt met een duidelijke focus op de klant en vanuit een breed dienstverleningspakket. Dit maakt het werken binnen deze functie en deze afdeling divers en nooit saai.
Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).
- Je behandelt aanvragen op diverse aan (o.a.) burgerzaken gerelateerde terreinen. Daarnaast beantwoord je 1e lijns alle vragen van inwoners telefonisch, aan de balie, per post en via social media. Ook ontvang je bezoekers, staat deze te woord en verwijst deze indien nodig door. Je verricht diverse administratie werkzaamheden en registreert klantvragen. Je bent ook de persoon waar mensen hun aangevraagde reisdocumenten komen ophalen.
Dit ben jij
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO (niveau 3) opleiding
- Je hebt ruime werkervaring in een soortgelijke functie
- Je bent oplossingsgericht en accuraat
- Je beschikt over goede administratie en communicatieve vaardigheden
- Je bent digitaal vaardig
- Je bent flexibel en schakelt gemakkelijk tussen verschillende
werkzaamheden - Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht,
klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze
toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit - Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding
tegenover meertaligheid
- Je behandelt aanvragen op diverse aan (o.a.) burgerzaken gerelateerde terreinen. Daarnaast beantwoord je 1e lijns alle vragen van inwoners telefonisch, aan de balie, per post en via social media. Ook ontvang je bezoekers, staat deze te woord en verwijst deze indien nodig door. Je verricht diverse administratie werkzaamheden en registreert klantvragen. Je bent ook de persoon waar mensen hun aangevraagde reisdocumenten komen ophalen.
Team TenMonks
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.