Medewerker Servicebalie en Telefonie

Gemeente Waadhoeke

Gemeente Waadhoeke
€3.422 — €3.911 / maand
3 maanden
MBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

Een opdracht bij Waadhoeke betekent dat je werkt op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar. Hoe zet je de inwoner centraal en maak jij het verschil in je gesprekken? Hoe help je de klant professioneel, vriendelijk, hulpvaardig en vakkundig? Onze kernwaarden zijn de basis van waaruit we handelen. Deze kernwaarden passen we toe in elk gesprek.

In de functie van medewerker Servicebalie en Telefonie ben je het aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die (aan)vragen hebben aan de gemeente Waadhoeke. I.v.m. ziekte zijn we eerst voor de duur van de drie maanden op zoek naar een collega die het team tijdelijk kan versterken.

De functie valt onder de afdeling Publiekscentrum. Deze afdeling werkt met een duidelijke focus op de klant en vanuit een breed dienstverleningspakket. Dit maakt het werken binnen deze functie en deze afdeling divers en nooit saai.

Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).

 

 

  • Je behandelt aanvragen op diverse aan (o.a.) burgerzaken gerelateerde terreinen. Daarnaast beantwoord je 1e lijns alle vragen van inwoners telefonisch, aan de balie, per post en via social media. Ook ontvang je bezoekers, staat deze te woord en verwijst deze indien nodig door. Je verricht diverse administratie werkzaamheden en registreert klantvragen. Je bent ook de persoon waar mensen hun aangevraagde reisdocumenten komen ophalen.

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO (niveau 3) opleiding
  • Je hebt ruime werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent oplossingsgericht en accuraat
  • Je beschikt over goede administratie en communicatieve vaardigheden
  • Je bent digitaal vaardig
  • Je bent flexibel en schakelt gemakkelijk tussen verschillende
    werkzaamheden
  • Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht,
    klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze
    toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit
  • Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding
    tegenover meertaligheid
  • Je behandelt aanvragen op diverse aan (o.a.) burgerzaken gerelateerde terreinen. Daarnaast beantwoord je 1e lijns alle vragen van inwoners telefonisch, aan de balie, per post en via social media. Ook ontvang je bezoekers, staat deze te woord en verwijst deze indien nodig door. Je verricht diverse administratie werkzaamheden en registreert klantvragen. Je bent ook de persoon waar mensen hun aangevraagde reisdocumenten komen ophalen.

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback