Medewerker telefonische toegang & intake sociaal team
Gemeente Culemborg
- Uitzenden
- 01-09-2025
- 36 uur

Dit ga je doen
De huidige situatie is dat consulenten van het sociaal team burodienst draaien. Daarin staan ze inwoners en zorgaanbieders met vragen te woord, beantwoorden ze vragen en maken ze een telefonische brede analyse waarna de aanmelding wordt gerouteerd naar de juiste vakafdeling (WMO, jeugd, (school)maatschappelijk werk, schuldhulpverlening of bijzondere bijstand). Deze telefonische toegang gaan we verleggen naar het KCC. Met deze pilot gaan we dat uitvoeren en tegelijk leren hoe we dat zo goed en efficiënt mogelijk kunnen doen. Daarom huren we graag een ervaren intake-professional in om deze taak op te pakken en om onze KCC-medewerkers in dit pilot team op vlieghoogte te brengen om deze functie goed uit te voeren.
Taken:
- Goede en volledige telefonische uitvraag en vullen van de analyse-velden in Suite als start van de klantreis, waardoor tijdwinst wordt geboekt in de rest van het proces.
- Beheren van de mailbox WMO en Jeugd door de mails waar mogelijk zelf te beantwoorden. Waar dat niet mogelijk is, de aanmelding voor (her)onderzoek te routeren naar de wachtlijst van de betreffende vak afdeling of te routeren naar de al bij de inwoner betrokken consulent.
- Met het KCC onderzoeken wat daar allemaal binnenkomt en of dat efficiënter kan.
- Brieven verzenden.
- Evaluatieverslagen van hulpverlening opvragen en in dossier in Suite Regie hangen.
Dit ben jij
- Ervaring met telefonische intakes voor jeugd en wmo aanmeldingen bij de
gemeente - Ervaring met Djuma, Suite domein en Suite regie
- Ervaring met uitvragen op (on)veiligheid en signalen van huiselijk geweld
en kindermishandeling - Ervaring met- en goed vaardig in rapporteren/schriftelijke verslaglegging
- Uur per week beschikbaar

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Joey neemt contact met je op om de match te verkennen.