Meewerkend Voorman/-vrouw Schoonmaak

Werkzaak Rivierenland

Werkzaak Rivierenland
In overleg
6 maanden
MBO
Gesloten

Dit ga je doen

Opdracht
Samen zorgen we voor een schone en veilige werkplek!

Vind jij schoonmaken belangrijk en werk je graag samen met anderen? Dan is deze functie iets voor jou! Als meewerkend voorman begeleid je het team en verdeel je het werk, daarnaast werk je zelf mee waar nodig.

Wat ga je doen?

  • Je stuurt een team van 5-10 medewerkers aan en verdeelt de werkzaamheden.
  • Je geeft uitleg en zorgt dat iedereen veilig en volgens de regels (Arbo) werkt.
  • Je controleert of alles goed schoon is en motiveert het team.
  • Je werkt zelf mee aan schoonmaak van kantoren, hallen, toiletten en andere ruimtes.
  • Je helpt bij kleine reparaties en onderhoud van schoonmaakmachines.
  • Je rijdt naar verschillende locaties in de regio om het werk te coördineren.

Wie zijn wij?
Je gaat aan de slag bij Speciaal Facilitair, het schoonmaakbedrijf van Werkzaak Rivierenland. Hier draait het niet alleen om een schone omgeving, maar ook om mensen. We bieden een veilige en leerzame werkplek waar je samenwerkt met collega’s die net als jij willen groeien. Speciaal Facilitair verzorgt schoonmaak in kantoren, scholen en gemeentelijke gebouwen en geeft iedereen de kans om zich te ontwikkelen richting een duurzame baan in de facilitaire dienstverlening.

Dit ben jij

  • Aantoonbaar in het bezit van rijbewijs B en een auto voor ambulant werk
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met schoonmaakwerkzaamheden
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende op het gebied
    van schoonmaakwerkzaamheden
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende op het gebied
    van schoonmaakwerkzaamheden
  • Aantoonbaar bereid om op diverse locaties te werken
  • Aantoonbaar in het bezit van een of meedere hygiëne certificaten

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren

Feedback