Ondersteuner Processen en Projecten

Gemeente Krimpen aan den IJssel

  • Uitzenden
  • 18 uur
Gemeente Krimpen aan den IJssel
MBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Binnen deze opdracht ben je verantwoordelijk voor de administratieve en uitvoerende ondersteuning op het gebied van diverse APV-aanvragen en meldingen. Je draagt zorg voor een juiste en tijdige afhandeling van aanvragen en meldingen op het gebied van lokale regelgeving en APV-vergunningverlening. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan het verder inrichten en vullen van het (mogelijk nieuwe) zaaksysteem, waarin informatie over ondernemers en bedrijven centraal wordt vastgelegd.

Je werkt nauw samen met de ondersteuner processen en projecten van het team Duurzaam Wonen en Werken. Gezamenlijk zorg je voor een efficiënte werkprocessen en een goede dienstverlening richting inwoners en ondernemers.

Werkzaamheden

Je takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Behandelen van meldingen en aanvragen voor kleine evenementen.
  • Afhandelen van aanvragen voor reclamevergunningen.
  • Verwerken van aanstellingen van verkeersregelaars.
  • Behandelen van aanvragen voor standplaatsvergunningen.
  • Verwerken van aanvragen voor ventontheffingen.
  • Afhandelen van aanvragen en meldingen inzake de winkeltijdenwet.
  • Verzorgen van de administratie rondom de weekmarkt.
  • Behandelen van aanvragen voor collectevergunningen.
  • Afhandelen van vergunningen voor bingo's en loterijen.
  • Verwerken en beheren van ondernemers- en bedrijfsinformatie in het (nieuwe) zaaksysteem.
  • Controleren en actualiseren van gegevens in het zaaksysteem.
  • Signaleren van knelpunten in werkprocessen en doen van verbetervoorstellen.
  • Afstemmen met collega’s binnen het team duurzaam wonen en werken over lopende zaken en verbetertrajecten.

Dit ben jij

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Algemene Plaatselijke
    Verordening (APV) in de afgelopen 5 jaar
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als ondersteuner binnen de
    overheid in de afgelopen 5 jaar
  • Uiterlijk beschikbaar vanaf 1 augustus 2025
  • Aantoonbare kennis en werkervaring met Outlook en Teams (benoem duidelijk
    in het cv waar deze kennis en werkervaring is opgedaan)
  • Aantoonbare kennis en werkervaring met Djuma zaaksysteem (benoem duidelijk
    in het cv waar deze kennis en werkervaring is opgedaan)
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback