Planner Railtechniek

R.E.T. N.V.

  • Uitzenden
  • 36 uur
R.E.T. N.V.
MBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

De duur van verlengingen zijn nader te bepalen. De totale duur van de opdracht is niet
langer dan twee jaar. De startdatum is z.s.m., maar niet later dan 8-8-2025.

Team:
Als planner Railtechniek kom je op een dynamische afdeling te werken.
Je zit samen met 2 werkvoorbereiders, een toezichthouder en 2 teamleiders aan een
bureaublok.

Het profiel:
Dagelijks levert RET een flinke stroom reizigers af op hun werk, bij vrienden of bij het
concert waar ze al maanden naar uitkijken. Om te zorgen dat zij comfortabel en veilig op
hun bestemming aankomen moeten de sporen en wissels van de trambaan en metrobaan
goed onderhouden blijven. Daarom zoeken wij een enthousiaste collega die als Planner
Railtechniek mede zorgdraagt voor het onderhoud aan de infrastructuur. Een koude
maandagochtend waar zo’n 120 reizigers wachten op hun tram die niet komt opdagen. Zie je
het al voor je? Nee? Dat kan kloppen, want met jou als Planner Railtechniek gebeurt dit niet.

Wat ga je doen? Als Planner op de afdelingen Railtechniek en Technische Automatisering
ben jij verantwoordelijk voor het plannen, verwerken en bijhouden van alle werkzaamheden
en personeelsinzet. Je zorgt ervoor dat de juiste mensen op het juiste moment op de juiste
plek zijn, en je houdt overzicht op de dagelijkse en wekelijkse voortgang.

De functie:
Je taken bestaan uit o.a.:
• Wekelijks invullen van de planning in SAP.
• Indelen van PO-orders op personeel en monteurs in SAP .
• Dagelijks bijhouden van wijzigingen zoals ziekteverzuim, meldingen,
spoedwerkzaamheden en verlofaanvragen
• Opstellen en verwerken van het verlofoverzicht in SAP
• Afsluiten van afgeronde werkorders op basis van terugkoppeling van de teamleider
• Aanvragen van nachtwerkzaamheden bij de afdeling Coördinatie en invoeren in
CAPMAN
• Voorbereiden van de wekelijkse lijst voor het spuiten van tramwissels
• Bijhouden van de agenda voor de locomotief indien nodig

  • Wekelijks invullen van de planning in SAP.
  • Indelen van PO-orders op personeel en monteurs in SAP .
  • Dagelijks bijhouden van wijzigingen zoals ziekteverzuim, meldingen,
    spoedwerkzaamheden en verlofaanvragen
  • Opstellen en verwerken van het verlofoverzicht in SAP
  • Afsluiten van afgeronde werkorders op basis van terugkoppeling van de teamleider
  • Aanvragen van nachtwerkzaamheden bij de afdeling Coördinatie en invoeren in
    CAPMAN
  • Voorbereiden van de wekelijkse lijst voor het spuiten van tramwissels
  • Bijhouden van de agenda voor de locomotief indien nodig

Dit ben jij

  • Een afgeronde technische mbo niveau 4 opleiding
  • Minimaal 5 jaar ervaring met planning in operationele werkomgeving
  • Ervaring met het doorvoeren van verbeteringen
  • Kennis van SAP (een pre) en planmethodieken

Erik Visser

Marketing Consultant

Erik Visser

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Erik neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback