Privacy & Security Coördinator

Stedin Groep

5 maanden
HBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Privacy en Security Coördinator

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. Er rijden straks veel meer elektrische auto’s. We onderzoeken alternatieven voor gas. En we leveren massaal zelf opgewekte energie terug. Vragen van onze klanten worden daardoor steeds complexer en in het net zijn grote aanpassingen nodig. Samen realiseren we veel projecten, waar bovendien heel Nederland in meekijkt. Genoeg te doen op het gebied van privacy en security dus!

Heb je een scherp oog voor privacy en security risico’s? Haal jij je energie en voldoening uit het voorkomen én oplossen van incidenten? Neem je graag de coördinerende rol op je om Zakelijk Project security proof te maken? Ben je sterk in het opstellen en naleven van regels en richtlijnen en houd je van uitdaging? Ga dan aan de slag als privacy en security coördinator bij Zakelijk Project!

 

Hoe jouw dag als privacy en security coördinator eruit ziet?

Je begint de dag met een weekstart waar je hoort dat collega’s steeds vaker vergeten hun computer af te sluiten als ze hun werkplek verlaten. Je noteert dit om later met de overkoepelende security werkgroep te bespreken, misschien is het tijd voor een nieuwe campagne? Snel ga je door naar een vergadering waar gesproken wordt over de multidisciplinaire samenwerking met waterbedrijven. Data van Stedin klanten zal worden gedeeld met waterbedrijven en jij denkt mee over de privacy en security impact en risico’s. In de tweede helft van de ochtend werk je aan activiteiten voor de ISMS certificering (Information Security Management System) van de afdeling Zakelijk Project. Het tactische handboek moet worden voorzien van een update en je werkt aan een voorstel hoe we informatiebeveiliging kunnen integreren in projectmanagement.

Na je lunch werk je het privacy verwerkingsregister bij en analyseer je de datalekken van de afgelopen drie maanden. Op basis van je bevindingen plan je afspraken in met een paar teamleiders om te kijken wat er aan extra ondersteuning nodig is om deze datalekken in de toekomst te voorkomen. Later op de middag heb je samen met een lean black belt een kaizen sessie georganiseerd. Doel is het verbeteren van de processen rondom het sleutelbeleid om te borgen dat alleen die personen toegang hebben die daar recht op hebben. Je sluit de dag af met het voorbereiden van een audit op toegangsrechten van een belangrijke applicatie die je later in de week hebt ingepland samen met de Stedin security officer.

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Je weet van aanpakken, bent gewend om te coördineren, bent communicatief sterk en weet goed de verbinding te leggen tussen mensen, processen en systemen. Met jouw analytische vaardigheden onderscheid je hoofd- en bijzaken van elkaar. Ook schakel je gemakkelijk tussen verschillende gesprekspartners en uiteenlopende belangen. Je bent niet snel van je stuk te brengen, je weet wat het vakgebied inhoudt en kunt dit helder overbrengen. Met jouw doorzettingsvermogen, executiekracht en positieve instelling wil en ga je continu vooruit. Daarmee lever je een positieve bijdrage aan de energietransitie!

Wat jou verder misschien wel onze nieuwe privacy en security coördinator maakt?

  • Je hebt minimaal een relevante, afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van business IT & security management.
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare kennis en relevante ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent goed op de hoogte van relevante wet- en regelgeving op het gebied van compliance-,  privacy en security.
  • Je kunt makkelijk schakelen en communiceren met collega’s en relaties op diverse niveaus;
  • Je bent gericht op samenwerken en beschikt over de nodige dosis organisatiesensitiviteit;
  • Je beschikt over een analytisch vermogen, kunt overtuigen en kan de juiste prioriteiten stellen;

Voldoe je (nog) niet aan alle functie eisen, maar denk je dat jij de juiste kandidaat bent? Dan zijn we benieuwd naar je en nodigen we je graag uit te solliciteren en om in je brief je motivatie toe te lichten!

Goed om te weten: Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom is deze rol voor minimaal 32 uur beschikbaar. Nog meer uit je rol halen? 40 uur werken kan natuurlijk ook!

Een goed team. Daar hoor je bij.

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van de afdeling Zakelijk Project die grote elektriciteits- en gasprojecten uitvoert in voornamelijk west- en midden Nederland. Je komt te werken bij de afdeling Change & Support (ca. 60 FTE) van Zakelijk Project (ca. 1.100 FTE). De afdeling regisseert en faciliteert de ontwikkeling, implementatie en beheer van producten, werkwijzen en processen en werkt productketen overstijgend. Je komt terecht in een jong en fris team dat dag in dag uit bezig is met het implementeren van veranderingen en verbeteringen. We werken hard en hebben hart voor het werk wat we doen. En zie je de oplossing niet? Er is altijd iemand die je op weg helpt met een verfrissend inzicht.

We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor op één van onze locaties in Rotterdam, Delft, Utrecht of Heinenoord. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. 

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft minimaal een relevante, afgeronde hbo-opleiding,
    bijvoorbeeld in de richting van business IT & security management
  • Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare kennis en relevante ervaring
    als privacy- en security coördinator (hele grote pré) of een soortgelijke
    functie
  • Kandidaat kan (en vindt het leuk) om indien gewenst ook een
    projectleidersrol op de pakken voor de projecten omtrent privacy/security
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van
    leidinggevende. Dit past NIET binnen de wet DBA. Hierdoor is het NIET
    mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers
    kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een
    bureau
  • Deze aanvraag is NIET geschikt voor de inzet van zzp'ers. Leverancier
    verklaart hierbij dat de aangeboden professional: • is opgenomen in de
    loonadministratie van Leverancier of een derde partij; • in loondienst is
    bij een Leverancier die de juiste certificering heeft voor het uitlenen van
    personeel; • is verzekerd voor werknemersverzekeringen; • geen
    directeur-grootaandeelhouder (DGA) van de B.V. is waar het contract mee
    afgesloten wordt of van hiermee participerende ondernemingen; • netto-loon
    uitbetaald krijgt, waarover de wettelijk voorgeschreven loonheffingen,
    loonbelasting en premies voor volks- en werknemersverzekeringen zijn
    ingehouden en afgedragen aan de Belastingdienst door de Leverancier of
    derde partij
  • Het is een pré als de kandidaat relevante werkervaring heeft opgedaan bij
    een grotere organisatie (1000+ medewerkers)
  • Hoeveel uur is de kandidaat beschikbaar?
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • Graag marktconform aanbieden. Tarieven dienen all in te zijn. Losse
    declaraties zijn niet toegestaan
  • (ALLEEN DETACHERING MOGELIJK) Via welke inleen-constructie wordt de
    kandidaat aangemeld?
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden
    getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. – Goed kunnen plannen –
    Verantwoordelijkheidsgevoel – Flexibele instelling – Goede communicatieve
    vaardigheden – Resultaatgericht – Proactief – Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat
    eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in
    het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de
    reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de
    toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Dennis Hordijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Dennis neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback