Projectleider Begeleidingstraject Regelingen

SURF

  • Uitzenden & ZZP
  • 01-05-2025
  • Utrecht
  • 32 uur
Logo van SURF
€90 / uur
2 maanden
Nog 2 dagen

Dit ga je doen

Opdrachtomschrijving:

Verantwoordelijk voor het realiseren en coördineren van meerdere parallelle begeleidingstrajecten voor instellingen die participeren in Npuls regelingen. Dit wordt opgeleverd vanuit een aantal beoogde resultaten:

  • Monitoren van de voortgang van de projecten die lopen binnen instellingen die meedoen aan de regeling OpenUp. Dit houdt in dat de projectleider netwerkbijeenkomsten organiseert, evaluaties uitzet en resultaten verzamelt en deelt met de community;
  • Coördineren en begeleiden van zes parallelle werkgroepen die verantwoordelijk zijn voor de uitvoer en afronding van het huidige begeleidingstraject van OpenUp. Dit houdt in dat de projectleider zorgt voor de voortgangsbewaking, afstemming tussen de werkgroepen, en het wegnemen van obstakels om te zorgen voor tijdige en efficiënte oplevering;
  • Evalueren van het huidige OpenUp begeleidingstraject, zowel intern als vanuit de behoeften van de betrokken instellingen. Op basis van de evaluatie zal het begeleidingstraject worden herzien (waarbij de focus ligt op [bijv. verbeteren van processen, aanpakken van knelpunten]) en uitgebreid voor de volgende tranches van de OpenUp regeling;
  • Samen met de projectleider voor de Open Tekstboeken-regeling ontwerpen van een begeleidingstraject voor de regeling, inclusief het formuleren van concrete stappen en het waarborgen van de uitvoering in lijn met de doelstellingen van de regeling.

Gevraagd profiel:

Benodigde specifieke kennis en ervaring:

  • Ruime ervaring in projectmanagement;
  • Organiseren en faciliteren van multidisciplinaire werkgroepen en evenementen;
  • Ervaring met organisatorische processen en besluitvorming in onderwijsinstellingen;
  • Affiniteit met publicatie van onderwijsliteratuur;
  • Gevoel voor diplomatie en verhoudingen;
  • Je bent klant- en servicegericht.

Procedure:

  • Aanbieden kan tot vrijdag 16 mei 09:00 uur.
  • Let op!
    • Bij voldoende aanbiedingen kan de werving eerder worden gesloten en kun je geen kandidaten meer aanbieden.
    • Alleen CV's in de Nederlandse taal worden in behandeling genomen.
    • Per leverancier mogen er max 2 kandidaten worden aangeboden
    • Tarief dient inclusief alle kosten te zijn, maar exclusief BTW
    • Elke leverancier dient in bezit te zijn van een bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Indien wenselijk kan dit ook afgesloten worden via OneStopSourcing tegen een kleine fee per gewerkte uur.
    • Elke leverancier dient een G-rekening te hebben.
  • CV's dienen voorzien te zijn van:
    • Korte motivatie
    • Beschikbaarheid
    • Mogelijke startdatum
    • Geplande vakanties in de komende 3 maanden

  • Huidige rol is WEL geschikt voor ZZP!

Dit ben jij

  • Benodigde specifieke kennis en ervaring
  • Ruime ervaring in projectmanagement
  • Organiseren en faciliteren van multidisciplinaire werkgroepen en
    evenementen
  • Ervaring met organisatorische processen en besluitvorming in
    onderwijsinstellingen
  • Affiniteit met publicatie van onderwijsliteratuur
  • Gevoel voor diplomatie en verhoudingen
  • Je bent klant- en servicegericht

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!