Projectleider Beheer en Onderhoud

Gemeente Apeldoorn

Gemeente Apeldoorn
€3.602 — €5.313 / maand
12 maanden
HBO
Nog 8 dagen

Dit ga je doen

Over Apeldoorn
Met bijna 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. En we groeien door naar 180.000 inwoners. Met zo’n 2.000 collega’s dragen we bij aan de strategische doelen van de organisatie: Apeldoorn versterken als gezinsstad, duurzaam en ondernemend Apeldoorn en een toeristisch toplandschap.

Onze ambitie
De samenleving verandert continu. Dat vraagt ook iets voor onze organisatie. We willen wendbaar blijven en daarbij in control zijn. Onze uitvoeringskracht vergroten en ons strategisch vermogen versterken. Dat is een mooie ambitie en vraagt om mensen die die ambitie willen waarmaken. Samen werken we aan het Apeldoorn van morgen!

In onze organisatie werken we in vier thema’s waarbinnen de verschillende afdelingen opereren. De thema’s zijn Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke ontwikkeling en Dienstverlening & Bedrijfsvoering.

Onze cultuur
De vier kernwaarden van de gemeente Apeldoorn zijn: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Ons vakmanschap wil zeggen dat onze kennis en kunde groot is. Onze innovatiekracht helpt ons om te kunnen reageren op de veranderingen om ons heen. Onze betrouwbaarheid blijkt uit het feit dat we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

En tot slot zijn we stevig geworteld in de Apeldoornse samenleving en gaan we actief samenwerkingen aan met onze inwoners, ons bestuur, bedrijven, andere overheidsinstanties en natuurlijk ook binnen het stadhuis met elkaar. We weten dat we elkaar nodig hebben en dat bundeling van onze kennis, inzicht en visies op de toekomst leidt tot de beste oplossingen voor onze inwoners voor nu en voor later. We zien samenwerking ook niet als iets vrijblijvends. We investeren actief in samenwerkingen vanuit de overtuiging dat we samen meer kunnen bereiken dan alleen, en dat we samen ook verantwoordelijk zijn voor het eindresultaat.

Opdracht

Voel jij je thuis bij het brede werkveld van beheer en onderhoud van de openbare ruimte en wil jij je daarvoor inzetten? Schrik je niet van dagelijkse hectiek, zoek je afwisseling en uitdaging in je werk, dan komen we graag met jou in contact.

Je verantwoordelijkheden:
– Het projectleiderschap bij enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen;
– Het ondersteunen van de Inkoopadviseur bij aanbestedingen;
– Het ondersteunen van de contractmanager;
– Het plannen van het inkoopproject, al dan niet samen met de inkoopadviseur;
– Het financiële aspect en voortgang van het inkoopproject bewaken;
– Het aansturen van collega’s;
– Het oplossen van eventuele problemen binnen een project;
– De communicatie naar stakeholders van het project;
– Het voeren van correspondentie en het verrichten van allerlei administratieve handelingen gerelateerd aan het inkoopproces.

Dit ben jij

  • Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de
    gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst
  • De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk per 1 november 2025
    beschikbaar voor 36 uur per week
  • De kandidaat beschikt over een HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar via
    opleiding en/of relevante werkervaring
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het inkoopproces binnen een
    organisatie
  • De kandidaat heeft basiskennis van de juridische richtlijnen op het gebied
    van inkoop bij gemeentelijke organisaties
  • De kandidaat heeft kennis op het gebied van Microsoft Office 365
  • De kandidaat heeft kennis van en/of affiniteit met het onderhoud van de
    openbare ruimte
  • De mate waarin de kandidaat aantoonbare kennis en/of affiniteit heeft met
    het onderhoud van de openbare ruimte. Dit kan blijken uit relevante
    opleiding, werkervaring, projecten of andere gerelateerde activiteiten
    (maximaal 40 punten). Beperkt: De kandidaat toont weinig aantoonbare kennis
    of affiniteit met onderhoud van de openbare ruimte
  • Voldoende: De kandidaat beschikt over basiskennis of affiniteit,
    bijvoorbeeld via opleiding of beperkte ervaring
  • Uitstekend: De kandidaat heeft ruime kennis en ervaring met onderhoud van
    de openbare ruimte . De mate waarin de kandidaat kennis heeft
    van de juridische richtlijnen op het gebied van inkoop bij gemeentelijke
    organisaties (maximaal 60 punten). a. Beperkt: De kandidaat beschikt over
    enige basiskennis of beperkte ervaring met het inkoopproces, bijvoorbeeld
    via een enkele opleiding of korte werkervaring . Voldoende: de
    kandidaat beschikt over voldoende basiskennis van juridische richtlijnen op
    het gebied van inkoop, verworven door ondersteunende of deels zelfstandige
    werkzaamheden binnen inkooptrajecten
  • Uitstekend: De kandidaat beschikt over uitgebreide werkervaring met het
    toepassen van juridische inkooprichtlijnen binnen gemeentelijke
    organisaties, gecombineerd met relevante opleidingen of certificaten .

Vincent Vermeulen

Recruitment Consultant

Vincent Vermeulen

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Vincent neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback