Projectleider civiel

Gemeente Den Helder

  • Uitzenden
  • 02-06-2025
  • Noord-Holland
  • 24 uur
Logo van Gemeente Den Helder
11 maanden
HBO
Nog 8 dagen

Dit ga je doen

Als projectleider civiel zorg je er voor dat de belangen van alle stakeholders geborgd worden. Daarbij geef je leiding aan projectteams met werkvoorbereiders, adviseurs en toezichthouders. Dat doe je op een gedreven, coachende manier, zodat een team ontstaat dat voor het beste resultaat gaat.

De diversiteit aan projecten is groot, waarbij in deze functie het zwaartepunt op projecten in de civiele techniek ligt. Of het nu gaat om een grootschalig onderhoudsproject aan riolering en/of wegen, een herinrichting of nieuwe aanleg van de openbare ruimte, jij pakt hierin de leiding en zorgt dat alle belangen geborgd worden.

Wat ga je zoal doen als Projectleider?

  • Integrale projecten met civiele techniek als zwaartepunt;
  • Je geeft leiding en bent verantwoordelijk voor alle fases van de projecten;
  • Binnen de projecten draag je zorg voor de voortgang, borging kwaliteit, beheersing risico’s, goede communicatie en bewaking budget.
  • Je werkt hierin nauw samen met zowel interne- als externe stakeholders;
  • Je bent verantwoordelijk voor de communicatie richting de interne opdrachtgever.

Je gaat je onder ander bezighouden met de volgende projecten:

herinrichting
klimaatadaptieve maatregelen
Onderhoud oeverbescherming
Projectleiding waterprojecten

Na gunning dient de gegunde partij een VOG van de kandidaat te overleggen

Kandidaatomschrijving

Afgeronde HBO opleiding Civiele techniek

Bekend met RAW-systematiek

Ruime ervaring, minimaal tien jaar, als projectleider civiel met uiteenlopende projecten binnen de openbare ruimte

Bestuurlijk sensitief en iemand die directe betrokken en het bestuur voorziet van voldoende informatie en meeneemt in het gehele proces

Beschikbaar per 2 juni of eerder indien mogelijk

Dit ben jij

  • Opleiding – De kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding
    in de richting van civiele techniek. Geef dit duidelijk aan in het C.V
  • Ervaring – De kandidaat heeft minimaal tien jaar ervaring als projectleider
    civiel binnen de overheid. Geef dit duidelijk aan in het C.V
  • Beschikbaarheid – De kandidaat is per 2 juni beschikbaar voor het gevraagde
    aantal uur
  • De kandidaat heeft in de afgelopen vier jaar ervaring
    opgedaan met de herinrichting van een bestaande woonwijk in combinatie met
    nieuwbouw. Geef dit duidelijk aan in het C.V
  • Ervaring – De kandidaat recente ervaring heeft, niet ouder dan vier jaar,
    met projecten waarbij er een grote component mbt klimaatbestendigheid
    speelde. Geef dit duidelijk aan in het C.V
  • Kennis 2 – De kandidaat heeft kennis van de RAW-systematiek, toon dit aan
    in het C.V
  • Interview – Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een
    aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke
    beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder
    aangegeven criteria. Tijdens het interview zullen wij de kandidaat toetsen
    op de volgende punten: Werkervaring Kennis Competenties: pragmatisch,
    probleemoplossend vermogen, Output gericht en analytisch vermogen

Zier Dufais

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!