Projectleider Versnelling

R.E.T. N.V.

R.E.T. N.V.
€6.844 — €7.821 / maand
6 maanden
HBO - WO
Laatste dag

Dit ga je doen

We verwachten dat in die periode een aantal versenllingsopdrachten voorbij zal komen waar
deze proejctleider zich in vast kan bijten. Een eventuele verlenging sluiten we niet uit, omdat
we niet kunnen voorzien welke onverwachte ontwikkelingen op ons af zullen komen. De PL
start met een opdracht om de P+R-oplossing voor OVpay dichterbij te brengen. Dit gaat dan
zowel over het aanjagen van de ontwikkelingen rondom de definitieve oplossing als het
implementeren van een tijdelijke.

Het Team: Inhuur via SP&P, meedraaien in het Programmateam OV-Betalen. Dit team
bestaat uit een programmamanager en een vijftal projectleiders waar deze rol er één van is.
De projectleiders vormen een mix van interne en externe medewerkers.

Het profiel:
De PL-er moet in elk geval:
o Issues gaan oppakken die de migratie naar OVpay hinderen en voor versnelling op
die onderwerpen gaan zorgen. Te beginnen met de P+R-problematiek;
o Afstemmen met de overige betrokken projectleiders t.a.v. impact van op te lossen
issues, informatie over gerelateerde zaken en managen van raakvlakken;
o Samen met stakeholders/betrokkenen een plan opstellen voor het op te lossen issue
en hiervoor draagvlak verkrijgen;
o Alle stakeholders in de meewerkstand krijgen zodat issues snel opgelost kunnen
worden op een manier die alle betrokkenen (zoveel mogelijk) ondersteunen.

De functie:
Je taken bestaan uit o.a.:
• Een team vormen met interne en/of externe betrokkenen om een actieplan te
bedenken en dit uit te voeren. Aansturen van dit team;
• Zorgen voor draagvlak voor de oplossingen die jij en de teams bedenken dan wel die
jullie in opdracht krijgen;
• Communicatie en afstemming met Translink en andere vervoerders;
• Het opstellen/actueel houden van de projectplanning en -documentatie;
• Het betrekken van de business/stakeholders bij de actieplannen. Regelmatige
afstemming met o.a. de PO, de betrokken IT-specialisten, beheerders en andere
betrokkenen;
• Coördineren van de werkzaamheden rondom de issues die op jouw bord belanden;
• Communiceren over de voortgang en zorgen voor transparantie door op de juiste
momenten de stuurgroep om besluiten te vragen;
• Overdragen werkzaamheden aan het eind van de periode aan de business.

  • Een team vormen met interne en/of externe betrokkenen om een actieplan te
    bedenken en dit uit te voeren. Aansturen van dit team;
  • Zorgen voor draagvlak voor de oplossingen die jij en de teams bedenken dan wel die
    jullie in opdracht krijgen;
  • Communicatie en afstemming met Translink en andere vervoerders;
  • Het opstellen/actueel houden van de projectplanning en -documentatie;
  • Het betrekken van de business/stakeholders bij de actieplannen. Regelmatige
    afstemming met o.a. de PO, de betrokken IT-specialisten, beheerders en andere
    betrokkenen;
  • Coördineren van de werkzaamheden rondom de issues die op jouw bord belanden;
  • Communiceren over de voortgang en zorgen voor transparantie door op de juiste
    momenten de stuurgroep om besluiten te vragen;
  • Overdragen werkzaamheden aan het eind van de periode aan de business.

Dit ben jij

  • Je neemt geen afwachtende houding aan, maar je bent een leider. Voor wat
    betreft je gewenste vakinhoudelijke achtergrond verwachten we het volgende
    van je
  • Je hebt een hbo of WO-diploma
  • Je hebt kennis van en tenminste drie jaar ervaring met leiden van projecten
    met een in de publieke sector, bij voorkeur in het OV
  • Je hebt ervaring met het omgaan met veel stakeholders, in een complexe
    omgeving
  • Kennis van en ervaring met Prince II zijn een pré
  • Een goede kennis van Nederlands en Engels in woord en geschrift is vereist
  • Kennis en ervaring met digitale betaaloplossingen, ticketing en klantreizen
    in OV- ketens is een sterke pré
  • Ervaring met issuegericht werken, het oplossen van problemen en het
    bedenken van oplossingen

Pieter Hofland

Recruitment Consultant

Pieter Hofland

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Pieter neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback