Projectleider Wonen

gemeente Oldebroek

gemeente Oldebroek
€3.602 — €5.313 / maand
9 maanden
HBO
Nog 12 dagen

Dit ga je doen

Opdracht

Hoofdresultaat:
Bestuurlijke vaststelling van het Volkshuisvestingsprogramma en de implementatie van de programmatische werkwijze van het programma voor 1-9-2026 te hebben gerealiseerd.

De opdracht bestaat uit de volgende werkzaamheden:

 de procesbegeleiding van het nieuwe Volkshuisvestingsprogramma, waartoe behoren de aansturing van het externe bureau, de afstemming met de verschillende interne disciplines en externe partners, bestuurlijke afstemming en de voorbereiding van de besluitvorming;

  1. de verbinding met bestaande beleidsstukken en lopende projecten te leggen en deze mee te nemen in de op te stellen stukken;
  2. als sparringpartner optreden, meeschrijven aan het eindresultaat van het Volkshuisvestingsprogramma en waar nodig subonderdelen zoals een uitvoeringsparagraaf nader uitwerken.

Omdat wij deze kennis en expertise niet in huis hebben, zal er ook een junior medewerker worden opgeleid die de gemeente zelf in dienst gaat nemen. Het doel is om ook zoveel mogelijk kennis over te dragen naar deze junior medewerker zodat over 1,5 jaar deze kennis geborgd is binnen de organisatie en dat de junior medewerker deze werkzaamheden zelfstandig kan uitvoeren.

In deze opdracht ben je niet verplicht tot het bijwonen van vergaderingen/organisatiebijeenkomsten, tot het afleggen van verantwoording aan leidinggevende en ben je vrij om eigen werktijden in te richten.

Deze opdracht wordt met Opdrachtnemer gesloten waarbij Opdrachtnemer naar beste kunnen, naar eigen inzicht en onder eigen verantwoordelijkheid op onafhankelijke wijze invulling geeft aan de overeengekomen opdracht.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkevaring in de afgelopen 10 jaar als
    Adviseur wonen bij een gemeente
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met
    volkshuisvestingprogramma's
  • Aantoonbare werkervaring met subsidieaanvragen op het gebied van woningbouw
  • Aantoonbare werkervaring met ruimtelijke ontwikkelingen in de stad en
    platteland
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de
    richting van ruimtelijke ordening en planologie
  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkevaring in de afgelopen 10 jaar als
    Adviseur wonen bij een gemeente
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met
    volkshuisvestingprogramma's
  • Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke afstemming met college en raad

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback