Projectleider Woningbouwlocatie | Gemeente Lochem

Gemeente Lochem

Gemeente Lochem
€4.264 — €6.072 / maand
13 maanden
WO
Nog 10 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
De projectleider is verantwoordelijk voor het uitwerken en realiseren van meerdere woningbouwprojecten die voortkomen uit de kernvisies wonen. Het betreft projecten waarbij de gemeente zelf de initiatiefnemer is (n.a.v. actief grondbeleid) en woningbouwprojecten door derden (ontwikkelaars). De projectleider zorgt ervoor dat anderen, zowel in- als extern, betrokken worden bij de plannen. De rojectleider heeft gevoel voor de verschillende belangen en invalshoeken.

De werkzaamheden bestaan uit:

  1. Je bent verantwoordelijk voor zowel bestaande en nieuwe projecten op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling binnen de gemeente Lochem. De nadruk ligt op woningbouwprojecten, maar ook andere gebiedsontwikkelingen kunnen tot je taken behoren.
  2. Je leidt zelfstandig projecten van uiteenlopende omvang en complexiteit. Deze projecten zijn in de stad Lochem, de dorpskernen en in het landelijk gebied.
  3. Je begeleidt de projecten van initiatief tot realisatie. Dit zijn projecten waarbij de gemeente zelf initiatiefnemer is of projecten van externe partijen die jij intern coördineert.
  4. Je zorgt voor breed draagvlak, zowel intren binnen de organisatie als extern bij inwoners, initiatiefnemers, ontwikkelaars en andere belanghebbenden.

Dit ben jij

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie als
    projectmanager of projectleider woningbouw en/of gebiedsontwikkeling, bij
    voorkeur bij een gemeente of een adviesbureau
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo niveau
  • Kandidaat heeft aantoonbaar, d.m.v. projectreferenties/portfolio, minimaal
    5 jaar aantoonbare werkervaring met ontwikkelen en realiseren van
    ruimtelijke projecten, van initiatief tot uitvoering
  • Kandidaat heeft goed inzicht in de verschillende belangen van diverse
    actoren (gemeente, ontwikkelaars, bewoners, corporaties etc.) en weet deze
    op een constructieve wijze met elkaar te verbinden
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van
    gebiedsontwikkeling/woningbouw locaties, heeft diverse (grote) projecten
    geleid van initiatief tot daadwerkelijke realisatie
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in complexe politieke
    besluitvormingstrajecten
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van
    participatieprocessen .

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback