Projectleiding Vastgoed

Waterschap Hollandse Delta

  • Uitzenden & ZZP
  • Zuid-Holland
  • 32 uur
Logo van Waterschap Hollandse Delta
€65 — € 85 / uur
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Omschrijving opdracht
Binnen het waterschap zorgt de afdeling Juridische en Facilitaire Zaken o.a. voor een veilige, goed onderhouden en optimale werkomgeving, ondersteunend aan de behoefte van de gebruiker en het proces, zodat de bedrijfscontinuïteit kan worden geborgd. De afdeling is ook verantwoordelijk voor de huisvesting, facilitaire services en middelen en het klantcontact.

Voor het beheergebied zijn huisvestingsplannen opgesteld waarin de huidige huisvestingsportefeuille inzichtelijk gemaakt is en is op basis van strategische labels de strategie bepaald voor de komende jaren per locatie op het gebied van onderhoud, veiligheid en duurzaamheid. Uitwerking van deze strategie vindt plaats door het uitvoeren van verschillende projecten op het gebied van veiligheid en duurzaamheid binnen het gebied. Om verder uitvoering te geven aan de plannen en acties m.b.t. de veiligheid en het verduurzamen van de diverse objecten op het eiland, wordt externe expertise gezocht. Hierbij kan worden gedacht aan het uitwerken en begeleiden van de uitvoering van projecten zoals het verduurzamen van objecten, realisatie laadpalen incl. benodigde aanpassingen aan elektrische installaties, realisatie zonnepanelen op daken, groene daken etc.

De stand van zaken is per project verschillend, het ene project zit nog in de voorbereiding, het andere project al dicht tegen start uitvoering. Voor alle projecten geldt dat afstemming met alle betrokken gebruikers, leveranciers en afdelingen een belangrijk aandachtspunt is. Deze afstemming omvat een duidelijke afbakening van het project, samenstelling projectteam, planning, risico's, maar ook het snel kunnen schakelen tussen deze onderdelen met de gebruikers indien dat nodig is. Omdat er diverse projecten lopen op verschillende locaties is het van belang dat geprioriteerd wordt in de te realiseren acties, een juiste afstemming met de gebruikers om verstoringen in het proces te voorkomen en kritisch gekeken wordt naar de haalbaarheid hiervan. Binnen de opdracht valt het concretiseren van de plannen, maken van mogelijke keuzes/afwegingen en het voorleggen van afwijkingen aan de stuurgroep van het Programma Huisvesting.

Erik Visser

Marketing Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!