Projectmedewerker Archief

Raad van State

Raad van State
€3.992 — €4.563 / maand
Nog 21 dagen

Dit ga je doen

Over de Raad van State
De Raad van State heeft een dubbele functie:

  • De Afdeling Advisering fungeert als onafhankelijk adviseur van regering en parlement over wetgeving en bestuur.

  • De Afdeling Bestuursrechtspraak is de hoogste algemene bestuursrechter van Nederland.

De Raad van State draagt door advisering en bestuursrechtspraak bij aan het behoud en de versterking van de democratische rechtsstaat en bewaakt de eenheid, legitimiteit en kwaliteit van het openbaar bestuur. Het wettelijke kader wordt gevormd door de Grondwet en de Wet op de Raad van State, en het Statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden vormt de grondslag voor de werkzaamheden binnen het Koninkrijk.

Over de functie
Als medewerker document- en informatiemanagement ben je verantwoordelijk voor het controleren en registreren van circa 10.000 documenten op de netwerkschijven in ons archiefsysteem Corsa. Je taken bestaan onder meer uit:

  • Controleren of er een bestaande registratie van het document aanwezig is.

  • Waar nodig registraties in Corsa uitvoeren en koppelen aan het juiste dossier.

  • Dossiers creëren indien deze nog niet bestaan.

  • Inhoudelijk beoordelen van documenten, inclusief het bepalen of het document archiefwaardig is, de bewaartermijn is verstreken, en in welk dossier het thuishoort.

Functie-eisen

  • Minimaal HBO denk- en werkniveau 

  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie.

  • Afgeronde opleiding in het vakgebied informatiemanagement

  • Ervaring met het beoordelen, registreren en beheren van documenten binnen een professionele organisatie

  • Nauwkeurigheid en een gestructureerde, analytische werkhouding

Wij bieden

  • Een uitdagende functie binnen een belangrijke publieke organisatie

  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en scholing

  • Een collegiale en professionele werkomgeving met betrokken collega’s

Over ons team
De ambtelijke organisatie van de Raad van State bestaat uit circa 650 medewerkers, waarvan de helft jurist is. De directie Document- en Informatiemanagement maakt deel uit van de ondersteuning van zowel de Afdeling Advisering als de Afdeling Bestuursrechtspraak.

DE PROCEDURE

  • Aanbieden kan tot en met om 07-01 12:00.
  • Alleen aanbiedingen die via ons portaal worden aangeboden, worden in behandeling genomen. CV's die per mail of andere communicatiekanalen worden verzonden, worden niet in behandeling genomen.
  • ZZP NIET MOGELIJK
  • CV's dienen voorzien te zijn van:
    • Uurtarief (marktconform)
    • Beschikbaarheid kandidaat
    • Woonplaats kandidaat
    • Uren per week
    • Startdatum
    • Vakanties gepland binnen 3 maanden
  • In het voorstel zijn beoordelingscriteria nadrukkelijk benoemd.
  • Het is niet toegestaan om medewerkers in loondienst bij een ander bureau voor te stellen.

  • De klant wil inhuuropdrachten sluiten met een zo kort mogelijke keten, voorkeur gaat uit naar een medewerker in loondienst zonder tussenkomst van een bureau.

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback