Projectmedewerker Asset Data

Stedin Groep

  • Uitzenden & ZZP
  • 11-08-2025
  • 40 uur
11 maanden
Gesloten

Dit ga je doen

Projectmedewerker Asset Data
C05 (min. € 3224,26 – max. € 4464,93) – Stedin 2025.07

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

 

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. Er rijden straks veel meer elektrische auto’s. Huizen en wijken gaan van het gas af. En we leveren massaal zelf opgewekte energie terug. Vragen van onze klanten worden daardoor steeds complexer en in het net zijn grote aanpassingen nodig. Ook op het vlak van dataverwerking.

 

Wil jij bijdragen aan deze maatschappelijke uitdaging én ben jij een echte teamplayer Dan pas jij helemaal binnen het team Analyse en Verrijking Assetdata (AVA). De dataspecialisten in dit team analyseren de datakwaliteit van ons BM-GIS en de projectmedewerkers voeren groot- en kleinschalige data verrijkingsopdrachten uit in BM-GIS. Het doel? De datakwaliteit inzichtelijk maken en optimaliseren van bijvoorbeeld de openbare verlichting en verkeerregelinstallaties zodat Stedin zich beter kan voorbereiden op de energietransitie. De missie is om een hoge datakwaliteit te realiseren met behulp van schaalbare capaciteit tegen betaalbare kosten.

 

Zo ziet jouw toekomstige werkdag eruit:

  • Het is dinsdag, de dag dat we met het hele team op kantoor werken in plaats van thuis en in het mooie Delft start je jouw dag in ons verduurzaamde kantoor met 1100 zonnepanelen met een goede bak koffie (van Heilige Boontjes!) of kop thee. Na de dag start waarin iedere dag het werk op de projecten verdeeld wordt, ga je naar je werkplek open je BM-GIS en bekijk je je verschillende projecten. Welk project heeft aanvullingen nodig? Waar moeten de statistische asset data worden gecorrigeerd? Aan de slag ermee!
  • Onze partner in India is voor sommige projecten bezig met het tekenwerk aan de hand van de data die jij voor een project hebt aangeleverd, maar hier is nog een vraag over. Jij gaat snel op zoek naar de ontbrekende gegevens en levert deze aan! Daarnaast controleer jij het opgeleverde werk van hen.
  • Zo, 12 uur. Tijd voor lunch! Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de begane grond, zo geniet je van je eigen of verse lunch met gezellige collega’s.
  • Na de lunch pak je de projecten op waarvoor jij zelf de data in BM-GIS moet tekenen en heb je ook nog overleg met je collega projectmedewerkers, de projectcoördinator en de projectleider. Hier bespreken jullie wat er allemaal speelt en help je elkaar bij vragen.
  • Na het overleg ga jij aan de slag met een nieuwe werkinstructie voor de tekenaar. Voor elk project moet dit namelijk volgens de richtlijnen van Stedin worden opgesteld.

 

Ook heb je, afhankelijk van welk project, contact met interne of externe stakeholders om afspraken te maken of informatie te achterhalen.

Kortom, jij bent de spin in het web, wat er ook op je pad komt: jij adviseert, onderzoekt en creëert inzicht in de situatie!

 

 

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

 

Je bent een echte aanpakker met een prima lerend vermogen, je bent communicatief sterk, creatief en je denkt in oplossingen. Wat jou verder onze nieuwe Projectmedewerker Assetdata maakt?

 

  • Je hebt minimaal MBO+ werk en denk niveau
  • Je hebt kennis van- en ervaring met GIS-systemen 
  • Je hebt kennis van ondergrondse en bovengrondse infrastructuur E/G 
  • Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift

Een goed team. Daar hoor je bij.

Het team AVA is onderdeel van de afdeling Operations Support, waar ook het Asset Data team onder valt. Asset Data verwerkt alle nieuwe revisie van Stedin. Zij tekenen dus alle vervangen en nieuw aangelegde assets in het BM-GIS.

Een gedeelte van deze nieuwe revisie wordt door Asset Data uitbesteed aan AVA. Bij AVA tekenen we de hoofdkabels en -leidingen zelf in en het overige werk wordt uitbesteed aan ons team in India. Het team in India wordt door de medewerkers van AVA begeleid en gecontroleerd.

De overige werkzaamheden van AVA betreffen verrijkingen en correcties op assets in BM-GIS. Assets die nooit of niet goed zijn vastgelegd.

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft minimaal MBO+ werk en denk niveau
  • Kandidaat heeft kennis van- en ervaring met GIS-systemen. 5+ jaar ervaring
    krijgt voorrang op
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van
    leidinggevende. Dit past NIET binnen de wet DBA. Hierdoor is het NIET
    mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers
    kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een
    bureau
  • Kandidaat heeft kennis van ondergrondse en bovengrondse infrastructuur E/G.
    Laat dit duidelijk terugkomen in het profiel
  • Deze aanvraag is NIET geschikt voor de inzet van zzp'ers. Leverancier
    verklaart hierbij dat de aangeboden professional: • is opgenomen in de
    loonadministratie van Leverancier of een derde partij; • in loondienst is
    bij een Leverancier die de juiste certificering heeft voor het uitlenen van
    personeel; • is verzekerd voor werknemersverzekeringen; • geen
    directeur-grootaandeelhouder (DGA) van de B.V. is waar het contract mee
    afgesloten wordt of van hiermee participerende ondernemingen; • netto-loon
    uitbetaald krijgt, waarover de wettelijk voorgeschreven loonheffingen,
    loonbelasting en premies voor volks- en werknemersverzekeringen zijn
    ingehouden en afgedragen aan de Belastingdienst door de Leverancier of
    derde partij
  • Graag marktconform aanbieden. Tarieven dienen all in te zijn. Losse
    declaraties zijn niet toegestaan
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden
    getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. – Goed kunnen plannen –
    Verantwoordelijkheidsgevoel – Flexibele instelling – Goede communicatieve
    vaardigheden – Resultaatgericht – Proactief – Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat
    eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in
    het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de
    reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de
    toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Dennis Hordijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren

Feedback