Receptiemedewerker
gemeente Bernheze
- Uitzenden
- 12-11-2025
- Noord-Brabant
- 16 uur
Dit ga je doen
Wij zijn op zoek naar tijdelijke inzet van een receptiemedewerker voor 16 uur per week.
Welkom in het team klantcontactcentrum (KCC): het kloppend hart van onze dienstverlening. Als receptionist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Onze dienstverlening is volop in beweging om de aansluiting te behouden met onze omgeving. Dit doen we door continue te verbeteren. In het dagelijkse werk antwoord je op vragen die via mail, telefoon of aan de balie. De digitale kennisbank helpt jou en collega’ bij het beantwoorden van vragen. Als een vraag te specialistisch is, dan verwijs je deze door naar de juiste collega in de organisatie.
Kandidaatomschrijving
- Mensen helpen, daar geniet je van. Ook als de oplossing niet zo voor de hand ligt.
- Social media, chatfuncties, WhatsApp: je kent de weg in de digitale wereld.
- Verschillende mensen, verschillende wensen. Je kunt je goed inleven en aanpassen. Je weet je communicatie aan te passen aan je gesprekspartner, dat is prettig voor alle mensen die je spreekt.
- Je hebt een afgeronde mbo-opleiding. Werkervaring in een klant contactcenter en/of als receptionist is een pre, ervaring bij een gemeente is mooi meegenomen.
- Je werkt volgens een rooster.
- Je zorgt voor een gastvrije ontvangst van onze bezoekers.
- Je meldt bezoekers aan als ze een afspraak hebben met een collega via de chat.
- Je houdt de e-mail van de receptie bij en plant reserveringen voor vergaderruimten.
- Je maakt (openbare ruimte) meldingen, die inwoners melden aan de receptie.
- Je houdt overzicht over de publiekshal.
Belangrijke vaardigheden:
- Klantgerichtheid.
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Beleefdheid (ook onder druk).
- Oplossingsgerichtheid.
- Goed kunnen luisteren.
Voor de invulling van deze functie zal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden opgevraagd.
Dit ben jij
- Deze opdracht is niet geschikt voor ZZP'ers
- Uit je cv blijkt dat je relevante recente werkervaring als
receptiemedewerker hebt - Gemeentelijke ervaring – Uit cv blijkt dat je recente gemeentelijke
werkervaring hebt als receptiemedewerker
- Inzetbaarheid op locatie – De kandidaat is vanaf de startdatum van de
opdracht voor 16 uur inzetbaar op locatie. Verplichte aanwezigheid op
woensdag - Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met
de Top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin onder andere zal
worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de
gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het
beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat
(competenties, aansluiten bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek
is onderdeel van de beoordeling
Team TenMonks
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.