Dit ga je doen
Dit ga je doen
Je werkt vanuit onze afdeling ComIT in Utrecht, een plek waar commercie en IT samenkomen in multidisciplinaire agile teams. Met een "You build it, you own it, you love it"-mentaliteit blijf je continu leren en verbeteren om te voldoen aan de veranderende wensen van onze reizigers. Je ondersteunt een belangrijk migratieproject dat medio 2026 zal worden afgerond, waarna de focus verschuift naar optimalisatie. Samenwerking met diverse afdelingen en kennisdeling zijn vanzelfsprekend. Je draagt bij aan een organisatie met een sterk maatschappelijk verantwoord karakter en een betrouwbaar, hecht familiegevoel.
Je taken bestaan onder meer uit:
- Refinement en voorbereiding van werkinhoud binnen het development team;
- Kwaliteitsbewaking en afstemming met stakeholders over verwachtingen en resultaten;
- Optimaliseren van onze ketenprocessen vanuit SAP Service Cloud en configuratie van schermen;
- Snel nieuwe tools en technieken oppakken en toepassen in SAP Service Cloud V2 met complexe systeemintegraties;
- Sparringpartner van SAP voor oplevering van nieuwe functie.
Hier ga je werken
Je werkt hybride thuis en op ons hoofdkantoor in Utrecht, binnen de clusters Klantenservice binnen afdeling ComIT.
Een typische dag start met een daily standup waarin je samen met je team de stand van zaken doorneemt, waarna je business requirements verzamelt. Na een lunchwandeling denk je samen met collega’s een oplossing uit en stem je dit af met andere teams. Aan het einde van de dag reis je met een goed gevoel naar huis, wetende dat je bijdraagt aan betere service voor miljoenen reizigers.
Dit zijn de eisen
- Je hebt minimaal een afgeronde hbo- of wo-opleiding;
- Minimaal 5 jaar ervaring met SAP CRM en/of C4C en/of Service Cloud;
- Je hebt ervaring met agile (Scrum/SAFe) teams is een pre;
- Ervaring met implementatie van objecten/componenten zoals Klanten, Accounts, Cases, Interactieverslagen en Custom Code Lists;
- Kennis van klantenserviceprocessen en de O2C-keten met SAP CRM, SAP PI en SAP BRIM;
- Ervaring met SAP CDC, CPI en integratie met S/4Hana is een pre;
- Je hebt een uitstekende beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van de Nederlandse of Engelse taal.
- Initiatiefrijk, doelgericht en sterk in stakeholdermanagement;
- In staat om in teamverband constructief samen te werken, flexibel te zijn en snel te leren;
- Je durft constructief feedback te geven en open te staan voor verandering.
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Dit ben jij
- Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo- of wo-opleiding
- Je beschikt over minimaal 5 jaar ervaring met SAP CRM en/of C4C en/of
Service Cloud - Je beschikt over ervaring met implementatie van objecten/componenten zoals
Klanten, Accounts, Cases, Interactieverslagen en Custom Code Lists - Je beschikt over kennis van klantenserviceprocessen en de O2C-keten met SAP
CRM, SAP PI en SAP BRIM - Je hebt een uitstekende beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van
de Nederlandse of Engelse taal - Je hebt de werkwijze en voorwaarden van NS Inhuurdesk middels onderstaande
link gelezen en gaat hiermee akkoord.
https://www.werkenbijns.nl/werkwijze-en-voorwaarden
- Je beschikt over ervaring met agile (Scrum/SAFe) teams
Team TenMonks
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.