Secretaresse Vakraden

Nederlands Instituut Publieke Veiligheid (NIPV)

Nederlands Instituut Publieke Veiligheid (NIPV)
€3.707 — €4.237 / maand
4 maanden
MBO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Belangrijk: Vanwege de wet DBA wordt het inzetten van een zelfstandige professional voor deze opdracht als ongeschikt beschouwd

Voor de afdeling Ondersteuning Veiligheidsberaad en Raad van Commandanten en Directeuren Veiligheidsregio (RCDV) zoeken we een secretaresse voor allround secretariële ondersteuning voor de vakraadsecretarissen.

Werkzaamheden

  • Complex agendabeheer;
  • Plannen en organiseren van (online) afspraken en bijeenkomsten;
  • Plannen van complexe vergaderingen;
  • Invoeren bestellingen in systeem (ProActis);
  • Aanvragen en regelen van vergaderlocaties en catering via systeem (MeetingSelect);
  • Controleren en bijhouden van de juiste contactgegevens van de vakraden;
  • Verzorgen van correspondentie, mailing van de algemene inboxen.
  • Gehele ondersteuning van de vakraadsecretarissen (vraagbaak)

Start opdracht: 01-01-2026
Einde opdracht: 31-04-2026 met optie tot 2 maal verlenging van 28 uur per week voor de duur van 4 maanden
Aantal uren: 28 uur per week
Standplaats: Arnhem (dinsdag en donderdag). Overige werkdagen flexibel in te delen voor wat betreft dagen en locatie.
 

Dit ben jij

  • De kandidaat beschikt over (minimaal) een mbo-4 diploma in secretariële
    richting. In het cv moet duidelijk worden vermeld: de naam van de
    onderwijsinstelling, het opleidingsniveau, de duur van de opleiding en of
    het diploma is behaald. Een kopie van het diploma dient bij gunning te
    kunnen worden aangeleverd
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met ProActis, MS Office en
    Sharepoint.
  • De kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare secretariële
    werkervaring in de afgelopen 3 jaar.
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de secretariële ondersteuning
    van landelijke overleggen in het domein van de samenwerkende
    veiligheidsregio’s (vakraden en RCDV).

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback