Secretaris Kwaliteitsteam Crailo

GEM Crailo

  • Uitzenden
  • 01-09-2025
  • Noord-Holland
GEM Crailo
HBO - WO
Nog 2 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
GEM Crailo heeft een zelfstandig functionerend Kwaliteitsteam. Dit kwaliteitsteam heeft als taak er op toe te zien dat (bij de uitvoering van projecten) op een goede manier uitwerking wordt gegeven aan de ruimtelijke kwaliteitsambities en kaders van het Beeldkwaliteitplan Buurtschap Crailo.
Het kwaliteitsteam brengt daarvoor gevraagd schriftelijke adviezen uit over voorlopige ontwerpen (VO), definitieve ontwerpen (DO) en (principe/vooroverleg) aanvragen omgevingsvergunning voor bouwen alsmede omgevingsvergunningen voor binnenplans afwijken en werken en werkzaamheden waarbij de ruimtelijke kwaliteit onderdeel is van het afwegingskader.

Voor dit kwaliteitsteam is GEM Crailo op zoek naar een secretaris. De secretaris is het eerste aanspeekpunt voor het kwaliteitsteam. Hij of zij vervult – onder regie van de voorzitter – in ieder geval de volgende taken: bewaken van het proces, opstellen van de agenda en notulen, maken van afspraken met bezoekers, afhandelen van de advisering van het kwaliteitsteam, de interne dossiervorming binnen de GEM Crailo, het opstellen van het jaarverslag en organiseren van evaluatiegesprekken.

Dit ben jij

  • Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor of wo master
    niveau in de richting van architectuur, architectuurgeschiedenis en/of
    stedenbouw
  • Aantoonbare werkervaring in een commissie of team voor ruimtelijke
    kwaliteit, bijvoorbeeld als lid of secretaris
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een commissie of team voor
    ruimtelijke kwaliteit, bijvoorbeeld als lid of secretaris; in de afgelopen
    jaar
  • Aantoonbare werkervaring met het op een objectieve en duidelijke wijze op
    schrift vastleggen van mondeling gegeven adviezen in het kader van
    ruimtelijke kwaliteit
  • Aantoonbare werkervaring met het zorgvuldig organiseren en administreren
    van bijeenkomsten met de bijkomende documentatie in het kader van
    advisering van aanvragers en besluitvormers .

Team TenMonks

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback