Senior adviseur Vastgoed en Grondzaken

Gemeente De Bilt

  • Uitzenden
  • 32 uur
Gemeente De Bilt
€4.264 — €6.072 / maand
HBO - WO
Gesloten

Dit ga je doen

Opdracht
We zoeken een gedreven en kundige Beleidsadviseur / Jurist Grondzaken om ons Grondzaken en Vastgoedteam te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van advies op basis van grondbeleid, het behandelen van complexe juridische vraagstukken en conflicten, het bijdragen aan contractonderhandelingen, en het ontwikkelen van beleid met betrekking tot onder andere restgroen. Kandidaat heeft affiniteit met juridische aspecten van grondzaken. Verwacht wordt dat kandidaat ervaring heeft met praktische uitvoering van gemeentelijk grondbeleid en daarin zelfstandig kan opereren. Ervaring met werken in de regio Utrecht/Utrechtse Heuvelrug, waaronder De Bilt, geldt als een pré.

Dit ben jij

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van
    vastgoedkunde, planologie, bestuurskunde of land- en vastgoedbeheer
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als
    adviseur grondzaken binnen een gemeentelijke organisatie
  • Aantoonbare werkervaring met zelfstandig uitvoeren van uitgifte- en
    verwervingsdossiers
  • Minimaal 5 jaar ervaring aantoonbare werkervaring als senior adviseur of
    beleidsmedewerker grondzaken binnen een gemeentelijke organisatie
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van bestuurlijke stukken zoals
    college- of raadsvoorstellen, informatiebrieven of memo's binnen het domein
    grondzaken of vastgoed
  • Aantoonbare werkervaring met beleidsontwikkeling of -uitvoering op het
    gebied van gemeentelijk grondbeleid en samenwerking met RO/Financiën
  • Beschikbaar per 23 juli of eerder voor 32 uur per week voor de duur van de
    opdracht
  • Minimaal 2 dagen per week op locatie in De Bilt aanwezig te zijn, waarbij
    donderdag een van deze dagen is .

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren

Feedback