Senior Boa

Gemeente Huizen

  • Uitzenden
  • 19-05-2025
  • Noord-Holland
  • 28 uur
Logo van Gemeente Huizen
€3.052 — € 4.297 / maand
6 maanden
Gesloten

Dit ga je doen

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Huizen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Opdracht
In deze functie lever je een actieve bijdrage aan de leefbaarheid en veiligheid van inwoners, ondernemers en bezoekers. Je werkt nauw samen met collega boa’s en andere collega’s in de organisatie, maar ook met externen zoals politie, jeugd- en welzijnsorganisatie, ondernemers in Huizen. Je bent gericht op samenwerking en op bevordering van de samenhang en verbinding binnen Openbare orde en Veiligheid en andere beleidsterreinen. De bestuurlijke- en maatschappelijke belangen hou je goed in vizier. Je coördineert de werkzaamheden van vier boa’s. Je stelt handelingskaders op en coacht en begeleidt ze, ook op straat. Je verzorgt een goede briefing en debriefing.

Je werkt nauw samen met de coördinator handhaving. Samen zorgen jullie voor een goede administratieve afhandeling en de doorontwikkeling van handhaving en toezicht.

Hiervoor is onder meer nodig:
– Een RTGB training
– Wijkoverstijgende samenwerking (in duo’s)
– Kwaliteit verbeteren rapportages
– Interne cohesie verstevigen
– Input voor beoordelings- en ontwikkelgesprekken

Jouw analyses en ervaringen gebruiken we voor het actualiseren van functieprofielen en een ontwikkelplan Toezicht en handhaving.

Dit ben jij

  • Uiterlijk beschikbaar per 19 mei 2025 voor 28 tot 32 uur gedurende gehele
    opdracht inclusief verlengingen
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als senior
    boa in domein openbare orde en veiligheid (domein 1)
  • Flexibel en bereid op onregelmatige tijden te werken (geen ORT mogelijk)
  • Aantoonbaar in het bezit van een geldig BOA-getuigschrift, inclusief de
    bevoegdheid voor het opstellen van een proces-verbaal
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan
    benoemd in de uitvraag
  • Een korte motivatie geschreven door de kandidaat zelf, waarom deze opdracht
    je aanspreekt en jij de geschikte kandidaat bent
  • Aantoonbaar in bezit van diploma HTV opleiding
  • Aantoonbaar in bezit van RTGB-certificaat
  • Aantoonbare werkervaring als BOA (domein 1) bij een middelgrote gemeente (>
    30k inwoners) .

Team TenMonks

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren