Senior Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie

Gemeente Hof van Twente

Gemeente Hof van Twente
6 maanden
HBO - WO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Dit ga jij doen
In deze rol zorg je voor een goed georganiseerde financiële administratie. Je bewaakt budgetten, levert gegevens aan voor de begroting, jaarrekening en bestuursrapportages en stemt deze gegevens af met de Business Controller Sociaal Domein. Zo zorgen jullie samen voor betrouwbare data. Daarnaast controleer en verwerk je bulkfacturen en genereer je management- en sturingsinformatie in overleg met leidinggevenden en beleidsadviseurs. Als Senior Financieel Administratief Medewerker Werk & Inkomen bewaak je ook de voortgang en kwaliteit van de administratie. Met jouw oog voor detail, analytisch en probleemoplossend vermogen signaleer je niet alleen knelpunten, maar doe je ook verbetervoorstellen.

Het leuke aan jouw rol als Senior Financieel Administratief Medewerker Werk & Inkomen is dat je de financieel administratieve werkzaamheden binnen het team coördineert en fungeert als vraagbaak en klankbord. Zo neem je deel aan overleggen over financieel-administratieve aspecten van (nieuwe) werkprocessen en zorg je voor een goede afstemming met collega’s binnen en buiten het team. Met jouw gestructureerde en nauwkeurige aanpak zorg je voor een efficiënte uitvoering van de uitkeringsadministratie en draag je bij aan een sterke financiële basis binnen het sociaal domein.

Als Senior Financieel Administratief Medewerker Werk & Inkomen kom je te werken in het sociaal domein. Het domein waar we een integrale visie hebben, namelijk: “De Gezonde verbinding; sociaal domein in beweging”. Met alle teams willen we meer samen en integraal werken. Oftewel wendbaar zijn. Team Bedrijfsvoering Sociaal Domein wordt jouw team! Ons team kenmerkt zich door laagdrempeligheid, open communicatie, behulpzaamheid, collegialiteit en een warm welkom.

Dit ben jij

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior financieel medewerker
    uitkeringadministratie
  • Aantoonbare kennis van de participatiewet, BBZ, IAOW/IAOZ
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior financieel medewerker
    uitkeringadministratie binnen een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met Suite4SociaalDomein

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback