Senior medewerker operationele aansturing

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Gemeente Utrechtse Heuvelrug
5 maanden
MBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Als Senior Medewerker met operationele aansturingskwaliteiten ben jij het centrale aanspreekpunt voor het opvolgen en aansturen van het rooster en de operationele bezetting van het team.
Je zorgt dat het werk soepel verloopt en dat medewerkers de juiste ondersteuning krijgen.

Je bent de vraagbaak binnen het team, zowel gevraagd als ongevraagd, en onderhoudt de communicatie over ontwikkelingen met de teamleider en senior backoffice.
Daarnaast zet je werkopdrachten uit en draag je zorg voor het exporteren van City Control naar het CJIB, en draagt zorg voor alle andere gegevens.

Je neemt, waar nodig deel aan interne overleggen, waar je advies geeft en meedenkt over procesverbeteringen.
Verder werk je samen met de senior backoffice om kwaliteit en alle werkafspraken te monitoren en waar nodig te verbeteren.
Wij opereren in een dynamische omgeving, maar staan altijd in dienst van de organisatie en haar inwoners. Ons gezamenlijke doel overstijgt het individuele belang: we zetten ons in voor het grotere geheel.
Om dit te realiseren, is een stabiel team essentieel waarin duidelijke communicatie centraal staat.
Iedereen krijgt ruimte om zijn mening te delen, altijd met respect voor het gemeenschappelijke doel en de missie van de organisatie.
Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere

  • Rooster opvolgen en operationeel aansturen van medewerkers
  • Fungeren als vraagbaak binnen het team
  • Communicatie en ontwikkelingen binnen het team afstemmen met teamleider en senior backoffice
  • Werkopdrachten uitzetten indien aanwezig
  • Exporteren van City Control naar het CJIB
  • Deelnemen aan en adviseren tijdens interne overleggen
  • Netwerken en samenwerken met ketenpartners zoals politie, belastingdienst, ODRU en Stedin

Wie ben jij?
 

  • Je hebt ervaring met aansturing en operationele planning
  • Je communiceert helder en bent een echte teamspeler
  • Je neemt initiatief en bent proactief in het oplossen van vraagstukken
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende stakeholders en processen

Ervaring met relevante systemen (bijvoorbeeld backoffice systemen) is een pré

Verder vragen wij
 

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding niveau 3, bij voorkeur Handhaver Toezicht Veiligheid
  • Je bent in het bezit van geldig BOA-diploma
  • Je beschikt over een geldige VOG-P
  • Je bent in het bezit van geldig rijbewijs B
  • Je bent politiek sensitief
  • Ambitie, je krijgt energie door je te blijven ontwikkelen binnen o.a. het specialisme ondermijning, APV, milieu, jeugd, verkeer of de alcoholwet
  • Je beschikt over een EHBO of verkeersregelaar diploma
  • Je bent in het bezit van een geldig certificaat Alcoholwet en RTGB

Dit zijn wij
Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ruim circa 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren.
 
Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd. 
 

Dit ben jij

  • De inhurende organisatie zal bij gunning van opdracht een
    integriteitsverklaring overhandigen aan de kandidaat welke ondertekend
    dient te worden. Hier dient u als aanbieder mee akkoord te gaan
  • Een geldig BOA diploma
  • In het bezit van geldig rijbewijs B
  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 3, bij voorkeur Handhaver
    Toezicht Veiligheid
  • Ervaring in een aansturing en operationele planning of op het punt in de
    loopbaan staan om de stap hiernaartoe te maken
  • EHBO en/of verkeersregelaar diploma
  • In het bezit van een geldig certificaat Alcoholwet en RTGB
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties.
    echte teamspeler – Je neemt initiatief en bent proactief in het oplossen
    van vraagstukken – Je kunt goed schakelen tussen verschillende stakeholders
    en processen – politiek sensitief

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Dennis Hordijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Dennis neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback