Senior Medewerker Ruimtelijke Ordening/Planoloog

gemeente Haaksbergen

gemeente Haaksbergen
€3.602 — €5.313 / maand
6 maanden
HBO
Nog 8 dagen

Dit ga je doen

Missie “We maken ons sterk voor een fijn en veilig Haaksbergen, waar inwoners prettig kunnen leven, ondernemers zich kunnen ontwikkelen en bezoekers kunnen genieten. Daarvoor hebben we elkaar nodig, want we geloven in de kracht van samen.”

Visie “In Haaksbergen werken we samen. Voor elkaar en met elkaar. Want noaberschap zit in al onze vezels. We bouwen aan een vitale organisatie die soepel kan inspelen op de steeds veranderen uitdagingen. De gemeenschap kan op ons rekenen. Daar gaan we voor!”

Opdracht 
Wat ga je doen?

  • Begeleiden (complexere) ruimtelijke procedures van begin tot eind, met name voor de ontwikkeling van (tijdelijke) woningbouw en bedrijventerrein, in afstemming met interne collega’s en externe partijen.
  • Adviseren aan college en raad over ruimtelijke procedures.
  • Daarbij verzorg je ook de communicatie rondom de ruimtelijke procedures en bereid je de besluitvorming voor.
  • Opstellen of beoordelen ETFAL motiveringen voor de procedure BOPA.
  • Vertegenwoordiging van de gemeente in juridische procedures (gezamenlijk met jurist).
  • Begeleiden junior medewerker ruimtelijke ontwikkeling.
  • Gevraagd en ongevraagd advies geven op nieuwe ontwikkelingen in het beleidsveld.

Dit ben jij

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als
    planoloog / medewerker ruimtelijke ontwikkeling
  • Aantoonbare kennis van de omgevingswet
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in juridische
    richting / richting RO
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als
    planoloog / medewerker ruimtelijke ontwikkeling
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren aan college en raad over
    ruimtelijke procedures
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen of beoordelen ETFAL motiveringen
    voor de procedure BOPA .

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback