Servicecoördinator Fleet

Havenbedrijf Rotterdam N.V.

Havenbedrijf Rotterdam N.V.
€3.911 — €6.271 / maand
7 maanden
HBO
Nog 4 dagen

Dit ga je doen

Over de rol
Binnen het team Vessels van de afdeling Asset Management Fleet zoeken we een Asset Manager in de rol van Servicecoördinator. Jij zorgt ervoor dat onze vloot bestaande patrouille- en incidentenbestrijdingsvaartuigen – blijven presteren op topniveau. Je bent de verbindende schakel tussen mens, techniek, planning en uitvoering.

 Wat ga je doen?

  • Jij bent hét aanspreekpunt voor onze klanten en onze contractors.
  • Je coördineert het storingsonderhoud en de onderhoudsbeurten van de vaartuigen.
  • Je schakelt snel: je stuurt de technische dienst aan of regelt een leverancier.
  • Je zorgt voor een vlotte administratieve en financiële afhandeling.
  • Je bewaakt de kwaliteit, voortgang en kosten – en houdt altijd het overzicht.

Wat bieden wij jou?

  • Een zelfstandige functie binnen een energiek en betrokken team.
  • Een werkplek op misschien wel de mooiste locatie van Rotterdam.
  • Werken aan de slimste en schoonste haven van de wereld.
  • Deelname aan innovatieve projecten zoals het vlootvervangingsprogramma.

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring in een technische, maritieme
    (service)omgeving
  • Kandidaat is op de hoogte gesteld van het screeningsproces van HbR (voor
    aanvullende informatie zie tekst veld arbeidsvoorwaarden)
  • Inschrijvingen waarin een ZZP'er wordt aangeboden (zowel rechtstreeks als
    via een tussenpartij) komen niet in aanmerking
  • Kandidaat heeft aantoonbare elektrotechnische kennis
  • Kandidaat heeft kennis en ervaring met SAP4Hana
  • Kandidaat is in het bezit van een vaarbewijs binnenvaart
  • Kandidaat heeft MBO++/HBO werk en denkniveau, verkregen door opleiding of
    ervaring
  • Kandidaat is beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op 12 november
    (ochtend) op ons kantoor aan de Eemhaven
  • Mogelijkheid tot kosteloze overname / indiensttreding bij Opdrachtgever HBR
    na vooraf nader overeen te komen periode van inzet. Indien dit niet
    mogelijk is graag vermelden bij de aanbieding

Pieter Hofland

Recruitment Consultant

Pieter Hofland

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Pieter neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback