Specialist Burgerzaken en BRP

Gemeente Leidschendam-Voorburg

  • Uitzenden
  • 01-08-2025
  • Zuid-Holland
  • 24 uur
Logo van Gemeente Leidschendam-Voorburg
€3.359 — €4.811 / maand
3 maanden
MBO - HBO
Laatste dag

Dit ga je doen

Afdeling
Het Klant Contact Centrum (KCC) vormt voor de inwoners, bedrijven en instellingen van de gemeente Leidschendam-Voorburg de toegang tot de producten van de overheid. De afdeling is regisseur van de vraag en beheert de basisregistraties. De kernwoorden voor KCC zijn klantgericht, betrouwbaar en transparant. Binnen het KCC werken wij volgens het principe van hostmanship: wij behandelen de klant zoals de klant graag behandeld wil worden en wij werken aan een mensgerichte dienstverlening. De afdeling KCC bestaat uit 4 teams namelijk, Eerstelijns, Vergunningen, Basisregistraties en Kwaliteit en Organisatie.

Opdracht
Als specialist Burgerzaken en Basisregistratie Personen (BRP) ben je inzetbaar binnen de vakgroep Burgerzaken. Je bent op de hoogte van de actuele BRP wet- en regelgeving. Je beschikt over actuele ervaring bij het invoeren van (complexe) mutaties, correcties en aanvullingen in de BRP aan de hand van brondocumenten. Als specialist draag je bij aan het optimaliseren van de BRP. Daartoe voer je ook controles uit in de BRP.
Werkzaamheden zullen o.a. op de bekende taakvelden liggen van eerste inschrijvingen, naturalisaties, burgerlijke stand, persoonslijsten, enz.

Dit ben jij

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als
    specialist BRP/Burgerzaken
  • Een afgeronde opleiding BRP specialist
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als
    specialist BRP/Burgerzaken
  • Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken, in de afgelopen 5 jaar
  • Aantoonbare werkervaring met LO3.9 & LO3.10, GBA-V, personeelslijsten,
    berichtenverkeer, inhoudelijke zelfevaluatie BRP (duidelijk weergeven waar
    dit is opgedaan)

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Joey neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!