Sr. administrateur financiën (interim)
Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
- Uitzenden
- 01-12-2025
- Noord-Brabant
- 32 uur

Dit ga je doen
Voorwaarden voor deelname
1. Het tarief betreft een tarief inclusief eventuele parkeerkosten voor woon-werkverkeer en woon-werkkilometers;
2. Opzegtermijn bedraagt 1 maand;
3. Bij het factureren dient gebruik gemaakt te worden van een G-rekening;
4. Kandidaat is geen ZZP’er (zelfstandige zonder personeel) gezien de wet DBA.
Even voorstellen
De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) is één van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. Onze opgave is het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant te werken aan milieuvergunningverlening, toezicht en -handhaving. Wij zijn een club van 'doeners'. Met z’n 250 betrokken professionals bijten we ons vast in belangrijke zaken, zoals gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bodemverontreiniging, agrarische vergunningen en ontgrondingen. En dat is beslist nog niet alles. Meer informatie vind je hier: Home | Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant.
Dit ga je doen
Als Sr. Administrateur Financiën ben je werkzaam in het team Financiën dat bestaat uit vijf collega’s, waarbij je nauw samenwerkt met hen. Als Sr. Administrateur Financiën houd jij je onder andere bezig met:
- Het opstellen van verkoopfacturen
- Het afwikkelen van subsidies
- Het beheren van het grootboek
- Het monitoren van tussenrekeningen
- Het beheren van ISV-gelden
- Projectenbeheer o.a. overzicht openstaande projecten/zaken
- Het beheren van debiteuren
- Het aanmaken van leveranciers
- Het uitvoeren van steekproeven
- Het controleren van Kost-/verkoopprijzen
Je rapporteert aan de Clustermanager Financiën, Communicatie, HR en Secretariaat & Facility.
Kandidaatomschrijving
De ideale collega
Als senior administrateur financiën beschik je over een sterk analytisch vermogen, ben je kritisch en gedreven, en communiceer je helder en doelgericht. Je werkt graag samen, zowel binnen het team als daarbuiten en bent zichtbaar, benaderbaar en weet verbinding te leggen. Daarnaast ben je sociaal vaardig, omgevingsbewust en beschik je over een goed ontwikkeld politiek-bestuurlijk gevoel. Ook neem je het volgende mee:
- Je staat stevig in je schoenen en hebt kennis van zaken, deze kennis kan je ook overbrengen naar collega’s.
- In je werk breng je de benodigde structuur aan, waardoor je de planning weet te bewaken.
- Je beschikt over een afgeronde relevante opleiding op minimaal HBO niveau.
- Je hebt minimaal 5 aar ervaring in een vergelijkbare functie binnen de overheid.
- Je hebt kennis van de BBV.
- Bij voorkeur kennis van het werken met AFAS.
Dit ben jij
- Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring als financieel
medewerker/administrateur, bij voorkeur in een politieke omgeving - Je hebt een afgeronde opleiding op HBO niveau, in de richtingen van
bestuurskunde, Finance, economie, administration of een vergelijkbare
opleiding. Eventueel aangevuld met relevante trainingen/opleidingen op het
gebied van financiële systemen, rapportages etc - Aantoonbare kennis – Je beschikt over aantoonbare kennis van financiële
processen, wet- en regelgeving, en rapportages. En kan zelfstandig hiermee
aan de slag
- Kennis en ervaring – Conform opdracht- en kandidaat omschrijving
- Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij
deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria
Team TenMonks

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.