Support ICT beheerder C
De Connectie
- Uitzenden
- 01-07-2025
- Gelderland
- 36 uur

Dit ga je doen
Ben jij klantgericht, oplossingsgericht én op zoek naar een afwisselende rol binnen het IT-domein? Dan zoeken wij jou!
Voor een tijdelijke opdracht bij een van onze overheidsklanten zijn wij op zoek naar een ervaren Werkplekbeheerder. In deze rol ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van werkplekken. Jij bent het aanspreekpunt voor gebruikers en zorgt ervoor dat zij optimaal ondersteund worden in hun werkzaamheden.
Werkzaamheden
-
Dagelijks beheer en ondersteuning van werkplekken;
-
Uitvoeren van Lifecycle Management: o.a. grootschalige omwisseling van laptops en mobiele telefoons;
-
Ondersteuning bij (interne) verhuizingen: op- en afbouw van werkplekken;
-
Zorgdragen voor correcte registratie in de CMDB en het bijhouden van administratie;
-
Installeren en configureren van werkstations met Windows 11;
-
Gebruikersondersteuning op locatie, inclusief incidentoplossing en klantcommunicatie.
Wij vragen
De ideale kandidaat beschikt over:
-
Minimaal een afgeronde MBO-opleiding op niveau 4 in een relevante richting;
-
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als werkplekbeheerder;
-
Aantoonbare kennis van en ervaring met het installeren van werkstations en Windows 11 (certificering is een pré);
-
Ervaring met Active Directory;
-
Ervaring met het gebruik van Topdesk, inclusief CMDB-functionaliteiten;
-
Algemene kennis van IT-hardware;
-
Een klantgerichte en proactieve houding;
-
Sterke communicatieve vaardigheden;
-
Het vermogen om nauwkeurig te werken, ook onder (tijds)druk;
-
Een geldig rijbewijs B (vereist i.v.m. werken op verschillende klantlocaties*).
*Diverse gemeentelijke locaties, zoals Rheden (De Steeg), Renkum (Oosterbeek) en Arnhem (reisbereidheid vereist)
Men kan gebruik maken van vervoersmiddelen van De Connectie / Arnhem, een eigen auto is dus niet nodig.
Dit ben jij
- De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht
in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er /
ondernemer.. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.
Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de
opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis,
zal dit leiden tot uitsluiting van de kandidaat en leverancier - De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en
volledig diploma op minimaal MBO-niveau 4 in de richting van ICT-beheer of
vergelijkbaar.. - De kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare
werkervaring als werkplekbeheerder binnen een middelgrote tot grote
organisatie (100+ gebruikers).
het CV bij de werkzaamheden.
ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden
(mm-jj t/m mm-jj). Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing
naar het CV, zal uw bieding terzijde worden gelegd - De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het installeren en beheren van
werkstations met Windows 11.
werkzaamheden.
blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m
mm-jj). Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het
CV, zal uw bieding terzijde worden gelegd - De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het registreren van meldingen
en configuratie-items in een ITSM-tool, bij voorkeur Topdesk. BENOEM deze
eis EXPLICIET in het CV bij de werkzaamheden.
de perioden (mm-jj t/m mm-jj). Bij het niet duidelijk benoemen of alleen
een verwijzing naar het CV, zal uw bieding terzijde worden gelegd

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Reactietermijn gesloten