Supportmedewerker Port Development
Havenbedrijf Rotterdam N.V.
- Uitzenden
- 01-12-2025
- Zuid-Holland
- 36 uur

Dit ga je doen
Beschrijving afdeling
Je gaat werken op de afdeling Port Development (PD). Op de afdeling Port Development werken we met elkaar aan grote projecten in en rondom de haven, waarbij de ontwikkeling van een veilige, slimme en duurzame haven centraal staat.
Opdracht beschrijving/belangrijkste werkzaamheden
Wij zoeken een vrolijke en energieke project assistent, die het leuk vindt om zich bezig te houden met een breed scala aan administratieve en organiserende taken in een dynamische projectenomgeving. Enerzijds ben je onderdeel van en de smeerolie binnen de verschillende projectteams, bestaande uit o.a. een projectmanager, een engineer en een projectbeheerser. Anderzijds ben je onderdeel van het project support team, een vaste basis waar men op elkaar terug kan vallen bij werkdruk en verlof. Collegialiteit en onderlinge samenwerking vinden we binnen dit team belangrijk. TEST
Belangrijkste werkzaamheden
- Toetst of inkoopaanvragen passen binnen vastgestelde richtlijnen en afgesloten inkoopcontracten;
- Verwerkt inkoopopdrachten en zorgt voor de juiste communicatie hiervan richting de leverancier;
- Administreert en begeleidt het facturatieproces;
- Bent verantwoordelijk voor een accurate Digitale Project Omgeving (projectdossier);
- Faciliteert de projectteam overleggen en zorgt indien nodig voor verslaglegging;
- Draagt bij aan de communicatie richting de afdeling of projectteams, wat concreet betekent dat je gesprekspartner bent voor diverse interne afdelingen;
- Draagt bij aan het organiseren en regelen van project gerelateerde evenementen.
Dit ben jij
- De kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding
- De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als
supportmedewerker in een projectenomgeving - De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met werken aan bouwprojecten binnen
een opdrachtgevende organisatie - De kandidaat heeft kennis en ervaring met; SharePoint, Microsoft Office
pakket, Office 365: Outlook, Excel, Word, PowerPoint, OneNote en Teams - Kandidaat heeft secretariële vaardigheden voor het plannen van afspraken,
het organiseren van vergaderingen en/of het notuleren - Een goede beheersing van de Nederlandse taal
- Kandidaat is op de hoogte gesteld van het screeningsproces van HbR (voor
aanvullende informatie zie tekst veld arbeidsvoorwaarden) - Inschrijvingen waarin een ZZP'er wordt aangeboden (zowel rechtstreeks als
via een tussenpartij) komen niet in aanmerking
- Kennis en ervaring met SAP is een pré
- Een goede beheersing van de Engelse taal is een pré
- Mogelijkheid tot kosteloze overname / indiensttreding bij Opdrachtgever HBR
na inleenperiode van één jaar - Kandidaat is beschikbaar voor een (digitaal) kennismakingsgesprek op
woensdag 22 oktober tussen 09:00u-12:00u of donderdag 23 oktober tussen
13:00-16:00u

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Pieter neemt contact met je op om de match te verkennen.