Teamleider Bedrijfsvoering
Omgevingsdienst Achterhoek
- Uitzenden
- 01-02-2026
- 32 uur
Dit ga je doen
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Omgevingsdienst Achterhoek (ODA) mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Omgevingsdienst Achterhoek (ODA). Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Omgevingsdienst Achterhoek (ODA) merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak, BV, maatschap of Opting-In constructie is).”
Omgevingsdienst Achterhoek
Omgevingsdienst Achterhoek (ODA) draagt bij aan een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving. Wij verlenen omgevingsvergunningen in opdracht van tien gemeenten en de provincie Gelderland. Ook zien we erop toe dat bedrijven voldoen aan actuele wet- en regelgeving op het gebied van milieu(veiligheid). Daarnaast adviseren we onder andere onze opdrachtgevers over archeologie en over verschillende milieu-onderwerpen, zoals bodem, geluid en lucht.
Opdracht
Tijdelijk leidinggeven aan het team Bedrijfsvoering (ca. 25 medewerkers).
De afdeling Bedrijfsvoering ondersteunt medewerkers, management en het bestuur van de Omgevingsdienst Achterhoek op het gebied van financiën, HR, communicatie, ICT, archief, administratie en facilitaire zaken. Momenteel zijn er veel opgaven, voornamelijk op het gebied van IT, die het werk van al deze disciplines raken . Denk hierbij aan de ontwikkelingen op gebied van informatievoorziening, informatieveiligheid, AI en archief. Daarnaast is de verwachting dat de Omgevingsdienst Achterhoek zal gaan fuseren met de Omgevingsdienst Veluwe. Dit zal ook veel inspanning vragen op het gebied van onze bedrijfsvoering.
- Als teamleider vorm je de schakel tussen het management (hoofd bedrijfsvoering) en jouw teamleden. Jouw team bestaat uit de medewerkers van ICT, archief, administratie en facilitaire zaken. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen, het beleid en de (productie)opgaven van je team en regisseert en bewaakt de voortgang hierin.
- Je stuurt en coacht op gestelde doelen, efficiency en het versterken van de samenwerking met de beide primaire afdelingen en opdrachtgevers van de ODA.
- Je weet managementbesluiten te vertalen naar organisatorische kaders, projecten en programma’s en bent in staat om input vanuit het team in te brengen in organisatiebeleid. Je werkt hierin nauw samen met het afdelingshoofd Bedrijfsvoering.
- Je geeft op inspirerende wijze leiding en bent hierin HR-verantwoordelijk. Je coacht en stimuleert persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling.
- Je hebt een antenne voor het signaleren en verbinden vanuit lokale, regionale en landelijke ontwikkelingen. Daarnaast lever je een bijdrage aan organisatie brede (innovatieve) projecten en programma’s.
Dit ben jij
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als teamleider op gebied
van hrm en of ICT en of financiën - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als
teamleider binnen de overheid - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar teamleider op gebied van
HRM, ICT en financiën - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het tegelijk aansturen van
teams uit verschillende disciplines
Team TenMonks
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.