Teamleider Facilitaire zaken
Gemeente Pijnacker-Nootdorp
- Uitzenden
- 01-08-2025
- 32 uur


6 maanden
HBO - WO
Nog 3 dagen
Dit ga je doen
Opdracht
- Aansturing van het team FZ
- Bouwen aan een nieuw team FZ
- Opzetten Producten & Dienstencatalogus
- Regie voeren op uitvoering Project Upgrade Kantoorpand met onder andere de verbouwing van pantry’s, raadzaal, restaurant en expeditie.
- Optimaliseren en vastleggen werkprocessen
- Doen van aanbestedingen voor verschillende soft- en hardservices in samenwerking met inkoop en implementeren van de gecontracteerde services. Onder andere:
- Catering
- Schoonmaak
- Toegangscontrolesysteem
- Onderhoud E/W/K installaties
- Opzetten van en/of regievoeren op verschillende teamoverstijgende projecten. Onder andere:
- Werkplekbeleid
- Wagenparkbeheer
- Ontvlechten huisvesting en vastgoedbeheer
Dit ben jij
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als
leidinggevende op het gebied van facilitair management m.n.
huisvestingsvraagstuk (bouwkundige- en technische kennis),
dit is opgedaan - Gezien de aard van de werkzaamheden/opdracht werk je in ieder geval 2 dagen
op kantoor - Aantoonbare werkervaring als teamleider facilitair binnen verschillende
soorten organisaties, waaronder minimaal één opdracht binnen een
gemeentelijke organisatie
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als
leidinggevende/projectleider op het gebied van facilitair
management/huisvestingsvraagstuk - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met visieontwikkelingen op
facilitair gebied binnen een overheidsorganisatie - Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding
- Aantoonbare werkervaring met organisatieveranderingen op facilitair gebied
.

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.