Technisch Adviseur Acceptatie en Overdracht

Gemeente Amsterdam

Gemeente Amsterdam
€6.445 — €7.365 / maand
12 maanden
HBO
Nog 7 dagen

Dit ga je doen

Maximaal uurtarief voor deze aanvraag is : €113

In het kort

De Technisch Adviseur Acceptatie en Overdracht (A&O) maakt deel uit van het team commissioning binnen de projecten van de afdeling Tunnelprojecten van de Uitvoeringsorganisatie Infrastructuur en Energie van de gemeente Amsterdam, dat verantwoordelijk is voor de aantoonbare uitvoering van de aspecten die verband houden met validatie, overdracht van informatie en fysieke delen, en opleiding, voor een soepele acceptatie en overdracht van het projectresultaat naar de lijnorganisatie (tunnelbeheerorganisatie).

De functie

De Technisch Adviseur A&O is operationeel verantwoordelijk voor het uitvoeren van de aanpak A&O en tijdige invulling van de A&O-protocollen in afstemming met de project- en beheerorganisatie. Technisch Adviseur A&O wordt geacht deze aanpak uit te rollen binnen het project met als uiteindelijk doel om de kennisoverdracht naar de lijnorganisatie op een aantoonbare manier conform de afgesproken kwaliteit te realiseren.

Dit doe je op een gemiddelde werkdag

  • Het aantoonbaar uitvoeren van de A&O aanpak op projectniveau.
  • Het afstemmen van deze A&O aanpak met de juiste stakeholders.
  • Het beoordelen van het protocol dossier en waar nodig het protocol voorzien van compenserende maatregelen.
  • Het risico gestuurd adviseren van de projectleider(s) en de projectsecretaris TBO in zake relevante A&O content.
  • Het ondersteunen van de Projectleider commissioning zowel op proces als op inhoud op het gebied van A&O.
  • Opzetten, operationaliseren en uitvoeren van A&O processen binnen de gestelde kaders.
  • Afstemming met Opdrachtgever, Opdrachtnemers en Tunnelbeheerorganisatie om te komen tot een effectief en efficiënt lopend A&O proces.
  • Periodiek rapporteren van voortgang met betrekking tot A&O proces en indien noodzakelijk bijsturen en escaleren.
  • Het samenwerken met de andere disciplines binnen het project om te komen tot aantoonbare uitvoering van A&O als onderdeel van de integrale projectopdracht.
  • Het samenstellen en overdragen van de protocol dossiers conform de van toepassing zijnde bepalingen.
  • Het monitoren en bewaken van het gebruik van de A&O in het project door de opdrachtnemer.

Dit ben jij

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding in technische richting
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van A&O-processen
  • Aantoonbare ervaring vanuit opdrachtgeverszijde met opzetten,
    operationaliseren, uitvoeren en borgen van acceptatieprocessen met de
    opdrachtnemer en overdrachtsprocessen met de beheerder
  • Aantoonbare ervaring met werken in complexe infrastructurele projecten
  • Affiniteit met Tunnel Technische Installaties
  • Kennis en ervaring met de beheer & onderhoudsfase na een project

Sebastiaan Melief

Recruitment Consultant

Sebastiaan Melief

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sebastiaan neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback