Technisch assetmanager

Gemeente Stichtse Vecht

Gemeente Stichtse Vecht
€3.052 — €4.297 / maand
4 maanden
MBO
Nog 11 dagen

Dit ga je doen

Medewerker Technisch Vastgoedbeheer

Gemeente Stichtse Vecht – 24-28 uur per week

De vastgoedportefeuille van gemeente Stichtse Vecht bestaat uit ruim 100 objecten en is heel divers samengesteld. Van monumentale panden tot nieuwgebouwde multifunctionele centra en alles wat er tussenin zit. We verzorgen het beheer en onderhoud van onze portefeuille met 9 collega’s. Ieder met hun eigen expertise. Zo sta je er nooit alleen voor en is er altijd een collega om mee te sparren.

Wat ga je doen?
Jij borgt de technische kwaliteit van onze panden door:

  • Eerstelijnsstoringen dagelijks uit te zetten, de opvolging te monitoren en waar nodig zelf op te pakken.

  • Reparaties en onderhoudswerkzaamheden aan panden en installaties, die door gebruikers of collega’s gemeld worden of die je zelf constateert, uit te zetten.

  • Administratieve registratie en verwerking van eerstelijnsstoringen.

  • Het uitzetten van opdrachten, het begeleiden van externe partijen en het controleren van opgeleverd werk.

  • De afstemming en communicatie tussen alle betrokkenen.

Wat neem je mee?

  • MBO 3/4 werk- en denkniveau
  • Hand-on mentaliteit, je weet van aanpakken!
  • Een bouwkundige of technische opleiding.

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een gemeente.

  • Kennis van voorschriften en regelgeving en de vaardigheid deze in de praktijk toe te passen.

  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.

  • Ervaring met Microsoft Word en Excel.

  • Bij voorkeur ervaring met Topdesk en met het werken in een vastgoedmanagementsysteem.

  • Rijbewijs B.

  • Het certificaat VCA Basis; VCA VOL is een pré.

  • Een dienstverlenende instelling.

Werktijden
Het betreft een functie voor 24-28 uur per week waarbij vanuit ons kantoor in Maarssen gewerkt wordt. Je bent in ieder geval beschikbaar op maandag en woensdag en bij voorkeur ook op donderdag en vrijdagochtend.
 

Voor acute kwesties buiten kantoortijd is geen vaste piketdienst ingericht. Het team heeft echter een grote collegiale betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Daardoor is er doorgaans altijd wel iemand die de telefoon aanneemt wanneer dat echt nodig is.

Aanvraag gaat open voor langere tijd, beoordeling is op 6-1 en de gesprekken zijn op 8-1 en 9-1.

Let op, aanvraag is niet geschikt voor een ZZP'er.
Bij Gemeente Stichtse vecht geldt een Bring your own device.
CV's langer dan 5 pagina's worden niet in behandeling genomen.

Dit ben jij

  • MBO 3/4 werk- en denkniveau
  • Een bouwkundige of technische opleiding
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een gemeente
  • Rijbewijs B
  • Je bent in ieder geval beschikbaar op maandag en woensdag
  • Let op, aanvraag is niet geschikt voor een ZZP'er
  • CV's langer dan 5 pagina's worden niet in behandeling genomen
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een gemeente
  • Bij voorkeur ervaring met Topdesk en met het werken in een
    vastgoedmanagementsysteem

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback