Technisch beheerder Facilitair
Gemeente Delft
- Uitzenden
- Zuid-Holland
- 24 uur

Dit ga je doen
Voor het vertrek van een Technisch beheerder en een aantal mooie en omvangrijke facilitaire uitdagingen die op de rol staan, zijn wij tijdelijk opzoek naar een ervaren technisch beheerder.
De komende periode gaan we van start met het ‘verledden’ van onze verlichting op het stadskantoor, wordt de nieuwe (hoofd)onderhoudspartij ingewerkt en gaan we aan de slag met het uitvoeren van het MJOP facilitair. Als technisch (facilitair) beheerder kun je dus rekenen op veel verschillende en interessante facilitaire werkzaamheden. Je bent de schakel tussen regie (facilitair adviseurs) en uitvoering (leveranciers). Je pakt de 2e lijns vragen vanuit de klant op (dit betreft veelal de meervoudige en complexere vraagstukken die niet bij de Servicedesk kunnen worden afgehandeld), je beheert de informatiesystemen binnen het facilitaire werkveld en je ondersteunt de adviseurs bij de diverse projecten en de implementatie van dienstverlening (o.a. als gevolg van nieuwe aanbestedingen). Je hebt frequent overleg met interne- en externe gebouwengebruikers.
Profiel:
Binnen jouw rol als technisch (facilitair) beheerder ben jij in staat om zelfstandig jouw taken op te pakken. Je weet het overzicht te bewaken op meerdere werkzaamheden en kunt vlot afstemmen met interne klanten en leveranciers. Je bent in staat zelfstandig offerteaanvragen uit te werken en offertes te beoordelen. Je weet jouw collega’s te vinden om te sparren en in grotere projecten deel te nemen. Je vindt het een uitdaging om de facilitaire dienstverlening binnen de organisatie te optimaliseren. Daarnaast ben je flexibel om op verschillende werktijden en locaties te werken.
Voor meer informatie over de inhoud van deze tijdelijke (externe inhuur) functie kun je contact opnemen met Barry van der Ende, Afdelingshoofd Frontoffice & Facilitair. Contactgegevens zijn: bvdende@delft.nl / 06-20977981.
- Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 24 uur per week vanaf 14 juli 2025
- Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan)
- Samenwerken;
- Omgevingsbewustzijn;
- Resultaatgerichtheid;
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
- Kwaliteitsgerichtheid;
- Klantgerichtheid;
- Regisseren
Verder is het een pré als de kandidaat,…:
- Zelfstandig storingen, klachten of afwijkingen signaleert en deze goed en zorgvuldig afhandelt
- Nauwe contacten onderhoudt met interne gebruikers en zorgt voor een soepele dienstverlening;
- Gewend is om als vraagbaak te dienen voor collega’s;
- Technisch inzicht weet te combineren met een klant- en oplossingsgerichte houding;
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband sterk functioneren;
- Affiniteit heeft met facilitaire en technische oplossingen.
Dit ben jij
- Een aantoonbaar afgeronde facilitaire of technische mbo-opleiding, zoals
facilitair medewerker, installatietechniek of bouwkunde - Vanaf 14-07-2025 beschikbaar, voor 24u per week
- Aantoonbaar minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie,
binnen de afgelopen vier jaar - De kandidaat is beschikbaar voor bereikbaarheid- en
beschikbaarheidsdiensten, waarbij je (in geval van calamiteiten) ook buiten
de reguliere kantoortijden binnen 45 minuten op locatie (in Delft) kan zijn
- Aantoonbaar minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie,
binnen de afgelopen vier jaar - Aantoonbare werkervaring met leveranciersmanagement en ‘het spel’ (prettig
in de relatie, scherp op de inhoud) kan spelen. (Moet blijken uit
referenties e/o getuigschrift) - Aantoonbare werkervaring bij de overheid
Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Pieter neemt contact met je op om de match te verkennen.