Technisch beheerder Facilitair

Gemeente Delft

  • Uitzenden
  • Zuid-Holland
  • 24 uur
Logo van Gemeente Delft
MBO
Laatste dag

Dit ga je doen

Voor het vertrek van een Technisch beheerder en een aantal mooie en omvangrijke facilitaire uitdagingen die op de rol staan, zijn wij tijdelijk opzoek naar een ervaren technisch beheerder.  

De komende periode gaan we van start met het ‘verledden’ van onze verlichting op het stadskantoor, wordt de nieuwe (hoofd)onderhoudspartij ingewerkt en gaan we aan de slag met het uitvoeren van het MJOP facilitair. Als technisch (facilitair) beheerder kun je dus rekenen op veel verschillende en interessante facilitaire werkzaamheden. Je bent de schakel tussen regie (facilitair adviseurs) en uitvoering (leveranciers). Je pakt de 2e lijns vragen vanuit de klant op (dit betreft veelal de meervoudige en complexere vraagstukken die niet bij de Servicedesk kunnen worden afgehandeld), je beheert de informatiesystemen binnen het facilitaire werkveld en je ondersteunt de adviseurs bij de diverse projecten en de implementatie van dienstverlening (o.a. als gevolg van nieuwe aanbestedingen). Je hebt frequent overleg met interne- en externe gebouwengebruikers. 

Profiel: 

Binnen jouw rol als technisch (facilitair) beheerder ben jij in staat om zelfstandig jouw taken op te pakken. Je weet het overzicht te bewaken op meerdere werkzaamheden en kunt vlot afstemmen met interne klanten en leveranciers. Je bent in staat zelfstandig offerteaanvragen uit te werken en offertes te beoordelen. Je weet jouw collega’s te vinden om te sparren en in grotere projecten deel te nemen. Je vindt het een uitdaging om de facilitaire dienstverlening binnen de organisatie te optimaliseren. Daarnaast ben je flexibel om op verschillende werktijden en locaties te werken. 

Voor meer informatie over de inhoud van deze tijdelijke (externe inhuur) functie kun je contact opnemen met Barry van der Ende, Afdelingshoofd Frontoffice & Facilitair. Contactgegevens zijn: bvdende@delft.nl / 06-20977981. 

 

  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 24 uur per week vanaf 14 juli 2025
  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan)
  • Samenwerken; 
  • Omgevingsbewustzijn; 
  • Resultaatgerichtheid; 
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden. 
  • Kwaliteitsgerichtheid; 
  • Klantgerichtheid; 
  • Regisseren 

 

Verder is het een pré als de kandidaat,…: 

  • Zelfstandig storingen, klachten of afwijkingen signaleert en deze goed en zorgvuldig afhandelt  
  • Nauwe contacten onderhoudt met interne gebruikers en zorgt voor een soepele dienstverlening; 
  • Gewend is om als vraagbaak te dienen voor collega’s; 
  • Technisch inzicht weet te combineren met een klant- en oplossingsgerichte houding; 
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband sterk functioneren; 
  • Affiniteit heeft met facilitaire en technische oplossingen. 

Dit ben jij

  • Een aantoonbaar afgeronde facilitaire of technische mbo-opleiding, zoals
    facilitair medewerker, installatietechniek of bouwkunde
  • Vanaf 14-07-2025 beschikbaar, voor 24u per week
  • Aantoonbaar minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie,
    binnen de afgelopen vier jaar
  • De kandidaat is beschikbaar voor bereikbaarheid- en
    beschikbaarheidsdiensten, waarbij je (in geval van calamiteiten) ook buiten
    de reguliere kantoortijden binnen 45 minuten op locatie (in Delft) kan zijn
  • Aantoonbaar minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie,
    binnen de afgelopen vier jaar
  • Aantoonbare werkervaring met leveranciersmanagement en ‘het spel’ (prettig
    in de relatie, scherp op de inhoud) kan spelen. (Moet blijken uit
    referenties e/o getuigschrift)
  • Aantoonbare werkervaring bij de overheid

Pieter Hofland

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Pieter neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!