Werkvoorbereider

Gemeente Amsterdam

Gemeente Amsterdam
€5.304 — €6.062 / maand
12 maanden
HBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

De functie

Je gaat de werkzaamheden uitvoeren binnen het Team Realisatie AIV, onderdeel van de directie Afval en Grondstoffen. Je werkt in een gebiedsteam/stadsdeel, maar het kan ook gebeuren dat er bijgesprongen moet worden in een van de overige stadsdelen of bij andere programma's. De complexiteit van de projecten zit soms in de ruimtelijke inpassing van functies, kabels en leidingen en de techniek. Over je werk communiceer je en leg je verantwoording af aan de projectleider en teamleider Realisatie AIV.

Als werkvoorbereider werk je nauw samen met collega's, begeleidt hen en draagt overtuigend bij aan een prettige en constructieve sfeer in het team. Verder bouw je hechte relaties op met klanten en andere contactpersonen, onderhoudt deze relaties en benut ze waar nodig voor de realisatie van de opgaven. Resultaat behalen, dat is wat jij doet en je stimuleert ook anderen daarin. Je bent ijzersterk in het ontleden van complexe vraagstukken, ziet razendsnel kritische details, ordent de informatie, legt nieuwe verbanden en komt met oplossingen. Zijn er ontwikkelingen die invloed kunnen hebben op je werk? Jij hebt ze als eerste in het vizier en anticipeert daarop.

Vanuit deze functie ben je als specialist bezig met het opstellen van tekeningen ten behoeve van wenstracés, ramingen, bestekken, verkeersbesluiten, externe onderzoeken etc. Daarbij ben je bekend met het combineren van tekeningen, hoeveelheden berekenen, technische en verkeerskundige vraagstukken uitdetailleren, variantenstudie maken. Ook weet je het bestek op te stellen en het verzorgen van de commentaarronde op het bestek. Waar nodig begeleid je ook zelfstandig kleine (deel)projecten.

Dit doe je op een gemiddelde werkdag

  • Opstellen en beoordelen van offertes (bodemonderzoeken, inmetingen, proefsleuven, etc.).
  • Opstellen faseringstekeningen (grof) en omleidingstekeningen (fijn) ten behoeve van BLVC-plannen.
  • Afstemmen met stakeholders (beheerders openbare ruimte, kabel- en leidingbedrijven, aannemers, etc.) inclusief verslaglegging.
  • Toetsen van producten derden/bouwprojecten (onderzoeken, inventarisaties, tekeningen, ramingen, etc.).
  • Input leveren voor bewonersbrieven, op te stellen door afdeling Communicatie.
  • Risico’s signaleren en mogelijke beheersmaatregelen uitwerken en/of uitvoeren.

Maximaal uurtarief voor deze aanvraag is : €93

Dit ben jij

  • Hbo-niveau (Techniek/Bouw)
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met tekenprogramma MicroStation en bestekken
    RAW/UAV
  • Enkele jaren ervaring met het werken in de openbare ruimte met programma’s
    als WIOR, Viktor en BLVC
  • Ervaring binnen de G-4
  • Kennis van ambtelijke organisatie en procedures

Sebastiaan Melief

Recruitment Consultant

Sebastiaan Melief

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sebastiaan neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback