Ga naar de inhoud

Vacatures

Uitzenden
Rotterdam
Geplaatst 20 uur geleden
2024-11-26

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Dit is een boeiende tijd om bij Stedin te werken. De energietransitie is een van de grootste strategische uitdagingen waar Nederland de komende jaren voor staat. Stedin bevindt zich midden in dit krachtenveld als een van de drie grote netbeheerders. We werken hard om het net uit te breiden, maar met uitbreiden alleen gaan we het niet redden. Een vernieuwende aanpak is nodig, meer bewustwording en activatie van onze klanten. Daar heb jij als online marketeer binnen de afdeling Marktconsultatie & Klantbeleving een belangrijke rol in. Samen met onze collega’s van Klantcommunicatie, Customer Experience, Online, Corporate Communicatie, Merkmanagement, key accountmanagement, Productmarketeers en collega’s uit de operationele ketens ga jij aan de slag als Online Marketeer. Met jouw werkzaamheden zorg je dat onze klanten tijdig geïnformeerd zijn, bekend zijn met de uitdagingen op ons net en weten hoe ze het net optimaal kunnen benutten door het bieden van het juiste handelingsperspectief.


Waar je verantwoordelijk voor bent:

· Optimaliseren website, zorgen voor conversie verhoging en het uitvoeren van A/B testen

· Meedenken in het opzetten van de online campagne strategie en uitvoeren van de online campagnes samen met onze online analist

· Je bent in de lead op Online Marketing campagnes gericht op onze klanten. Hierbij zoek je nauwe afstemming met onze collega’s van Klantcommunicatie en corporate communicatie. Een online campagne gericht op klanten kan onderdeel zijn van andere trajecten waar corporate of klantcommunicatie in de lead is, zoals een klantreis, een publiek brede campagne of een campagne in overleg met onze collega’s uit de sector

· Zorgen voor duidelijke doelstellingen en metingen t.b.v. campagnes en website optimalisaties

· Proactief adviseren en kansen signaleren t.b.v. online marketing

· Borgen van de logische structuur van de website in nauw overleg met onze online marketing collega’s

Jouw sterke punten. Worden wij blij van. Als online marketeer ben je een teamplayer die makkelijk met stakeholders schakelt. Je herkent mogelijkheden en behoeften en pakt deze met beide handen aan. Je bent resultaatgericht, vakinhoudelijk gedreven en wilt je daarin voortdurend verbeteren. Je draait je hand niet om voor het uitdenken van een online campagnestrategie en hebt ervaring met het zelfstandig uitvoeren van campagnes en het afstemmen met externe bureaus voor de uitvoering van de campagnes. Je hebt ervaring met Conversie Rate Optimalisatie, oog voor design en stelt de klantervaring op de website voorop. Je kunt goed uit de voeten met de data die je aangeleverd krijgt over je campagnes of vanuit de A/B testen die maandelijks lopen. Je hebt een Rotterdamse hands-on mentaliteit en bent omgevingssensitief.


Wat jou verder onze online marketeer maakt?

· Je hebt een afgeronde opleiding marketing of communicatie of iets vergelijkbaars op in ieder geval hbo-niveau.

· Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en je hebt een vlotte pen.

· Je hebt op minimaal 5 jaar relevante werkervaring als online marketeer of online communicatieadviseur bij een complexe dienstverlenende organisatie.

· Ervaring bij een netbeheerder is een pré

· Je hebt basiskennis van SEO en SEA

· Je hebt kennis van CMS en verstand van technieken en/of frameworks van websites, waardoor schakelen met collega’s en ontwikkelaars eenvoudig is

· Je hebt gevoel voor data en kunt je weg vinden binnen Google Analytics


Een goed team. Daar hoor je bij.

Je maakt direct onderdeel uit van het team Marktconsultatie & Klantbeleving, waarin je samen met circa 35 andere collega’s werkt aan het optimaal benutten van het net. De afdeling bestaat uit 3 teams, namelijk het Account Expert Team, het team Klantcommunicatie en het team Klantbeleving. Een team waar kennis en kunde van congestiemanagement, klantreizen, klantcommunicatie en online marketing samen komen. Wij staan voor goede, gemakkelijke klantervaring, ook nu we niet vanzelfsprekend aan de energiewensen van onze klanten kunnen voldoen. Daarom zoeken wij actief naar de toekomstige klantvraag en flex potentieel bij klanten en marktpartijen. We maken klanten bewust over wat zij zelf kunnen doen om het net te ontlasten op piek momenten. We helpen wij de organisatie bij het centraal stellen van de klant en zorgen voor heldere en eerlijke boodschappen naar onze klanten en marktpartijen i.c.m. het bieden van perspectief.

We werken vanuit het hoofdkantoor in Rotterdam, pal tegenover het station Blaak. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor; de plek waar jij je collega’s ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.

Eén van de collega’s vertelt; ‘De sfeer is informeel. Je krijgt de vrijheid om mee te denken en samen verder te bouwen. We helpen elkaar en werken met elkaar en niet tegen elkaar. Het is een team waarin iedereen zichzelf kan zijn en we elkaar respecteren en vertrouwen’.

Wie je ook bent, wat je ook doet, bij ons ben je welkom. Want als je jezelf bent, werkt het net wat beter.


Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Marketing

Contract type

Uitzenden

Uren per week

40 uur p/w

Bruto salaris

ca. €5.500 p/m

Startdatum

16-12-2024

Contractduur

12 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Deadline

26-11-2024

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen. Dit is een boeiende tijd om bij Stedin te werken. De energietransitie is een van de grootste strategische uitdagingen waar Nederland de komende jaren vo...

Uitzenden & ZZP
Delft
Geplaatst 1 dag geleden
2024-11-25

Beschrijving van Delfland

In een van de meest laaggelegen en – met 1,2 miljoen inwoners en 40.000 bedrijven op 41.000 hectare – meest dichtbebouwde delen van de Randstad zorgt Delfland voor droge voeten en schoon en gezond water. Wij werken met inwoners en bedrijven aan een klimaatbestendige en prettige leefomgeving. In de afgelopen jaren heeft Delfland flinke stappen gemaakt in het voorkomen van wateroverlast, het groener maken van de leefomgeving in en om het water en het verbeteren van de waterkwaliteit.

Nederland is gevormd door water en menskracht. Door de eeuwen heen is ons land zo aangepast, dat het bestand is tegen de grillen van het water. Dijken aanleggen gebeurde in gezamenlijkheid en werd gekenmerkt door consultatie, consensus en compromis met gebiedspartners en bewoners. Delfland benut deze historische kracht optimaal bij het uitoefenen van zijn zorg voor de bewoonbaarheid van het land en de bescherming en verbetering van het leefmilieu. Daartoe staat het waterschap midden in de maatschappij en blijft het zoeken naar een optimaal maatschappelijk effect.


Omschrijving werkzaamheden

In deze opdracht ben jij de schakel tussen de technische wereld van waterbeheer en de diverse belangen van omwonenden, gemeenten en andere stakeholders.

Je komt te werken binnen het project Waterveiligheid. Het project Waterveiligheid werkt aan het op hoogte en sterkte brengen van alle waterkeringen in het beheersgebied van Delfland. Dat varieert van het ophogen van keringen in een weiland, in tuinen, in historische binnensteden, onder wegen, het plaatsen van damwanden en herstellen van kademuren. Het team werkt in een IPM-structuur.

Je voert zelfstandig gesprekken met belanghebbenden. Je bent voor de belanghebbenden hun vaste aanspreekpunt voor het project. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van wensen, eisen en belangen van buiten. Je zorgt ervoor dat deze wensen, eisen en belangen binnen worden afgewogen met het projectteam. Je behartigt de belangen van Delfland in de gesprekken binnen de toezeggingenkaders en het beleid. Het project waar je aan gaat werken ligt in Pijnacker. Het betreft het verbeteren van een regionale waterkering met ongeveer 100 perceeleigenaren.


Verwachte resultaten:

  • Vertegenwoordigen van omgevingsbelang binnen het projectteam, en zorgen voor de juiste afstemming en samenwerking met de andere rolhouders binnen het IPM-projectteam.
  • Het voeren van individuele keukentafelgesprekken tijdens duur project. Hierbij neem je mensen mee en creëer je draagvlak, maar zorgt wel dat de belangen van Delfland goed geborgd worden.
  • Effectieve aansturing en begeleiding van adviesbureaus tijdens duur project.
  • Goede samenwerking met interne organisatie opdrachtgever en gemeentes.
  • In projectteam(s) (IPM-structuur) deelnemen in de rol van omgevingsadviseur. Voeren keukentafelgesprekken, bijdrage leveren aan ontwerpsessies, begeleiden adviesbureau voor conditionerende onderzoeken en vergunningenzaken.
  • Interne afstemming met gemeentes en verschillende interne afdelingen waaronder vergunningverlening, beleid, juridische zaken.
  • Aanvragen vergunningen eigen dienst
  • Begeleiden junior omgevingsadviseur in project

Gezocht profiel

Eisen

  • Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in civiele of ecologische projecten.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als omgevingsmanager.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring bij een organisatie zoals een waterschap, Rijkswaterstaat, drinkwaterleidingbedrijven of andere nutsvoorzieningen.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met projecten op gebied van waterkeringen.
  • Aantoonbare werkervaring met een persoonlijke benadering van burgers op locatie door 1 op 1 gesprekken
  • Aantoonbare werkervaring met werken in IPM team.

Competenties

  • Communicatieve vaardigheid
  • Samenwerkingsvermogen (werken in team/groepsverband)
  • Flexibiliteit
  • Overtuigingskracht

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Communicatie

Contract type

Uitzenden & ZZP

Uren per week

32 uur p/w

Tarief ZZP

Max €95 p/u

Bruto salaris

ca. €6.200 p/m

Startdatum

06-01-2025

Contractduur

12 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Deadline

25-11-2024

Beschrijving van Delfland In een van de meest laaggelegen en – met 1,2 miljoen inwoners en 40.000 bedrijven op 41.000 hectare – meest dichtbebouwde delen van de Randstad zorgt Delfland voor droge ...

Uitzenden
Rotterdam
Geplaatst 1 dag geleden
2024-11-25

Waar ben jij van?

Jij bent van het begeleiden van de business in het onboarden van de digitale toegangsproducten voor burgers en bedrijven en het innoveren en beheren van de Concern IAM Voorziening. Als business consultant IAM ben jij onmisbaar in het business en IT-netwerk van de gemeente. Dankzij jouw inzet en expertise worden de IAM voorziening en de digitale toegangsproducten binnen de Gemeente Rotterdam verder ontwikkeld.


Jouw functie

De Concern IAM Voorziening levert digitale toegangsproducten voor de Rotterdamse digitale dienstverlening. Je komt te werken in team IAM waar je exploitatie-, innovatie- en onboarding activiteiten uit de Team Backlog IAM uitvoert onder de dagdagelijkse aansturing van de Product Owner IAM. Gemeente Rotterdam streeft ernaar dat team IAM volledig uit vaste medewerkers bestaat. Om die tijd te overbruggen werken we nauw samen met de markt om onze interne medewerkers “on the job” op te leiden. Als Business Consultant IAM voor burgers en bedrijven heb jij hier een leidende rol in.

Jouw functie richt zich specifiek op de Ping Identity cloud- en onprem software als onderdeel van de Concern IAM Voorziening die naast Ping Identity bestaat uit Cyberark, Sailpoint en Microsoft software.


Werkzaamheden aan de businesskant:

  • Opbouwen van een vertrouwensrelatie met de business en het begeleiden van de business met de onboarding van digitale toegangsproducten voor burgers en bedrijven
  • Digitale toegang voor NL burgers (DigiD);
  • Digitale toegang voor NL burgers (DigiD en DigiD App2App);
  • Digitale toegang voor gemachtigde NL burgers (DigiD machtigen);
  • Digitale toegang voor EU burgers (eIDAS);
  • Digitale toegang voor wettelijke vertegenwoordigers (eHerkenning i.c.m. bevoegdheidsverklaringsdienst);
  • Digitale toegang voor NL bedrijven (eHerkenning);
  • Digitale Identiteit Wallet en Datakluis;
  • Ondersteunen van de Big Room Planning waarin we de toegevoegde waarde van onze digitale toegangsproducten toelichten en inventariseren welke processen/applicaties de business het komende kwartaal aan wil sluiten op onze digitale toegangsproducten.
  • Organiseren van requirements workshops.
  • Organiseren van demo’s om de business te laten zien dat we aan de opgehaalde requirements voldoen.
  • Organiseren van de onboarding waarin we samen met de business de OTAP inrichten.
  • Definiëren van business KPI’s inclusief rapportage voor business managers.

Werkzaamheden aan de technische kant:

  • Proactief informeren over de Ping Roadmap en de toegevoegde waarde voor Rotterdam als input voor de Rotterdamse Product Roadmap IAM.
  • Optimaliseren van de onboardingprocessen voor de diverse digitale toegangsproducten voor burgers en bedrijven.
  • Definiëren van technische KPI’s inclusief rapportage voor IT managers.Configureren van standaard rapportages die per digitaal toegangsproduct de aangesloten applicaties tonen.

Jouw profiel

Als resultaatgerichte Business Consultant IAM krijg je energie van het innoveren en beheren van de Concern IAM Voorziening. Naast innovatie en beheer weet jij ook samen te werken met diverse stakeholders in onboardingprojecten waarmee je de digitale dienstverlening van de clusters aansluit op de leverbare digitale toegangsproducten. Daarnaast krijg je energie van innovatieprojecten voor de realisatie van nieuwe toegangsproducten waar onze clusters behoefte aan hebben. Je staat stevig in je schoenen en durft de status quo uit te dagen in jouw streven naar continue verbeteren. Vanuit een agile mindset lever je een waardevolle bijdrage aan de enorme uitdagingen van de gemeente Rotterdam. Je draait je hand niet om voor het overdragen van kennis door het geven van presentaties en kennissessies. Je hebt daarnaast de ambitie om continue te verbetern en samen te werken met je collega’s. Verder ben je pragmatisch, stressbestendig en heb je een “can do” mentaliteit. Je maakt gemakkelijk verbinding met stakeholders, bent flexibel en zelfstandig. Tot slot ben je communicatief vaardig in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.


Eisen

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding
  • Je hebt minimaal 1 jaar kennis van en ervaring met het volgende:
    • Forgerock
    • Ping Identity
    • Identity Brokers
    • Samenwerking met business stakeholders en requirements engineering 

Wensen

  • Je hebt kennis van en ervaring met de agile/scrum werkmethodiek;
  • Je hebt ervaring met het werken in een overheidsorganisatie;
  • Je hebt ervaring met het automatiseren en digitaliseren van gemeentelijke processen;
  • Je hebt ervaring hebt met Identity Governance/Management, (Privileged) Access Management, Multi Factor Authentication;
  • Je hebt ervaring met complexe Customer Identity and Access Management (CIAM) omgevingen met meer dan 500.000 gebruikers;
  • Je hebt ervaring met informatiebeveiliging, informatiebeheer en privacyvraagstukken;
  • Je hebt ervaring met het testen van complexe informatiesystemen;
  • Je hebt ervaring met het modelleren van processen;

De afdeling

Team IAM valt onder BCO/IIFO, dé IT organisatie van de gemeente Rotterdam en heeft een vliegende start gemaakt. Om aan de grote vraag vanuit de organisatie naar digitale toegangsproducten- en diensten te kunnen voldoen, zijn we het huidige team aan het opschalen. De grote uitdaging is nu verdere structuur aan te brengen in het aansluiten (onboarden) van de digitale dienstverlening van de clusters op de digitale toegangsproducten die we leveren met de Concern IAM Voorziening. 

De nieuwste trends en ontwikkelingen volgen kan alleen als jij genoeg energie hebt. En de juiste werkomgeving geeft jou dat. Team IAM bestaat uit slimme en betrokken specialisten die samen met de clusters bouwen aan digitale toegangsproducten die zich aanpassen aan de behoeften van de business en de maatschappij. 


Onze organisatie

Gemeente Rotterdam bestaat uit verschillende clusters. De clusters Maatschappelijke Ontwikkeling, Werk & Inkomen, Dienstverlening, Stadsontwikkeling, Stadsbeheer en Bestuurs- en Concern Ondersteuning leveren fysieke- en digitale dienstverlening aan 650.000 burgers en 65.000 bedrijven. En met de huidige digitale transformatie is dat hard werken. Dat doen we met de hulp van ruim 18.000 vakmensen die werkzaam zijn bij de gemeente Rotterdam en met honderden ketenpartners. Dankzij deze talenten hebben wij het volste vertrouwen in de digitale transformatie van de gemeente Rotterdam. Samen met jou maken wij dat mogelijk.


Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Communicatie

Contract type

Uitzenden

Uren per week

16 uur p/w

Bruto salaris

ca. €3.700 p/m

Startdatum

01-12-2024

Contractduur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Deadline

25-11-2024

Waar ben jij van? Jij bent van het begeleiden van de business in het onboarden van de digitale toegangsproducten voor burgers en bedrijven en het innoveren en beheren van de Concern IAM Voorziening. A...

Uitzenden & ZZP
Amsterdam
Geplaatst 1 dag geleden
2024-12-01

Als Coördinator Bedrijfsvoering ben jij verantwoordelijk voor de ontwikkeling, verbetering, uitvoering en beheersing van de bedrijfsvoering van de afdeling Huisvesting, onderdeel van de gemeenschappelijke dienst Facility Service van de HvA en UvA. In de samenwerking tussen Afdelingshoofd, Beleidsmanager en Control vertaal jij beleid en visie naar concrete bedrijfsvoering waarvoor jij de (nieuwe) ondersteunende processen ontwikkelt, implementeert en optimaliseert. 

Door jouw ervaring in de vastgoedketen, snap jij hoe de (financiële) mechanieken en inhoudelijke ontwikkelingen in vastgoed werken. Je begrijpt hoe financiële stromen de bedrijfskundige processen definiëren en hoe je deze inzet om tot een maximaal resultaat te komen.

Met jouw ervaring en strategisch inzicht breng je tenslotte complexe problemen in kaart en bied je innovatieve oplossingen. Je bent een sparringpartner op tactisch en strategisch niveau en draagt bij aan het succes van onze afdeling.


Dit ga je doen:

  • Aansturing van de voortgang en doorloop van de huidige bedrijfskundige verantwoordingscyclus inclusief het begeleiden van de stakeholders in de uitvoer van hun verantwoordelijkheden;
  • Het opzetten en uitvoeren van de belangrijkste bedrijfsvoeringsprocessen van de afdeling;
  • Het volgen en najagen van de processtappen en de procesdeelnemers om de juiste uitvoering en output te realiseren;  
  • Identificeren en vastleggen van bestaande processtromen;
  • Actief zoeken naar verbeteringen en optimalisaties van bestaande (ondersteunende) processen en deze succesvol realiseren;
  • Borgen van de financiële mechanieken in de bedrijfsvoering processen waardoor je bijdraagt aan een gezonde beheersing van de financiële stromen;
  • Ondersteunen bij opzetten en inrichten van de projectondersteuning en -administratie voor de vastgoedketen;
  • Als tactisch en strategisch aanspreekpunt het overzicht behouden in alle fases van de bedrijfsvoering processen. 

Hier ga je werken als Coördinator Bedrijfsvoering in Amsterdam


Bij Facility Services beweeg je je in verschillende organisatieculturen van twee toonaangevende Amsterdamse onderwijsinstellingen die professionals en wetenschappers van de toekomst opleiden. Geen dag is hetzelfde. De vraag van onze klanten verandert voortdurend, en samen met jou verrassen we hen graag met onze oplossingen. Ons werk is daardoor afwisselend, mooi en complex. En dat in een lerende omgeving – dat laatste zit in ons DNA. Hierdoor kun je je bij ons ontwikkelen tot een brede professional en krijg je volop kansen om door te groeien.
 
In deze functie ben je onderdeel van het kernteam van de afdeling Huisvesting. Je gaat werken op ons kantoor op de Hogehilweg in Amsterdam-Zuidoost. De metro stopt er voor de deur. De werksfeer is informeel en collegiaal. In overleg, en afhankelijk van je werkzaamheden, werk je wisselend op de Hogehilweg, op de campus of thuis. 

De HvA en de UvA willen een organisatie zijn waarin iedereen zich welkom, gewaardeerd en thuis voelt. Amsterdam is rijk aan een verscheidenheid aan achtergronden en perspectieven. Die diversiteit zien we graag terug in ons personeels want dat maakt ons nog beter.

De HvA en de UvA staan hoog in de (internationale) rankings, met vernieuwend en maatschappelijk relevant onderzoek. Daarvoor zetten wij ons ook bij Facility Services in. Indirect – door te zorgen dat de randvoorwaarden meer dan op orde zijn – en ook direct. Wij leveren namelijk als dienst zelf óók een belangrijke innovatieve en maatschappelijke bijdrage. Onze speerpunten zijn digitalisering, duurzaamheid, divers talent & inclusie en samenwerken. Regelmatig betrekken we daar de opleidingen van de HvA en de UvA bij. Werk je vanuit FS aan een project of onderzoek? We vinden het geweldig als je daarbij samenwerkt met een onderzoeker, student of stagiair.


Gezocht profiel

Opleidingseisen

  • Minimaal een afgeronde bachelor opleiding
  • Bedrijfskundige of financieel gerichte invalshoek is een pre.

Werkervaringseisen

  • Minimaal 5 jaar ervaring met de vastgoedketen
  • Minimaal 5 jaar ervaring met procesontwerp, -implementatie en -optimalisatie
  • Ervaring met de implementatie en borging van (bedrijfsvoering) processen
  • Ervaring met opzetten van projectondersteuning voor de vastgoedketen is een pré
  • Ervaring als een controller of met het in control brengen van een organisatie is een pré

Kerncompetenties

  • Omgevingsgerichtheid
    • Laat blijken goed geïnformeerd te zijn over de (inter)nationale, maatschappelijke, politieke en vakinhoudelijke ontwikkelingen. Deze kennis effectief benutten voor de eigen functie of organisatie.
  • Organisatie sensitiviteit
    • Onderkennen van de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de eigen organisatie en daarnaar handelen.
  • Overtuigingskracht
    • Er in slagen anderen te winnen voor ideeën en plannen.
  • Plannen en organiseren
    • Overzien van werkzaamheden; doelen en prioriteiten stellen. Activiteiten, tijd en middelen plannen

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Onderwijs

Contract type

Uitzenden & ZZP

Uren per week

38 uur p/w

Tarief ZZP

Max €105 p/u

Bruto salaris

ca. €8.000 p/m

Startdatum

06-01-2025

Contractduur

12 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Deadline

01-12-2024

Als Coördinator Bedrijfsvoering ben jij verantwoordelijk voor de ontwikkeling, verbetering, uitvoering en beheersing van de bedrijfsvoering van de afdeling Huisvesting, onderdeel van de gemeenschappe...

Uitzenden & ZZP
Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden
2024-12-01


De afdeling Inkoop, Contractmanagement & Logistiek (IC&L) zit in een belangrijke fase van een veranderproces: Vanuit de doorontwikkeling van de afdelingsvisie krijgen de inkoopteams meer vrijheid, verantwoordelijkheid en eigenaarschap krijgen door het aanbrengen van focus en expertise. Om deze verschuiving te realiseren, lopen er momenteel parallel meerdere optimalisatietrajecten die de dienstverlening van de afdeling Inkoop naar een volgend niveau gaan tillen. Cruciaal voor de succesvolle conceptualisatie, implementatie en uitvoer van deze optimalisatie trajecten, zijn heldere data-gedreven inzichten, een sluitende financiële onderbouwing en - waar nodig - sturing in de oplosrichting. De door de overheid aangekondigde verscherpte aandacht op de uitgaven van het hoger en wetenschappelijk onderwijs maakt dat sturing op de uitgaande financiële stromen momenteel belangrijker is dan ooit. 

De rol van Business Analist Inkoop vervult tijdens deze periode van verandering een belangrijk onderdeel van het Inkoop team. Het bijdragen aan een rechtmatige inkooporganisatie, het verhogen van de professionaliteit en het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening gaat namelijk hand-in-hand met de behoefte aan meer inzicht, begrip, controle en risico inventarisaties.

Door jouw kennis en begrip van zowel de financiële stromen en mechanieken in een organisatie, je begrip van hoe een inkoopafdeling functioneert, je analytische en structurerende vaardigheden en je aangeboren nieuwsgierigheid en drive om de wereld om je heen te verbeteren maakt jou de sparringpartner die nu nodig is.

In je nieuwe rol bevind jij je op het snijvlak van Business Intelligence, Business Control en Inkoop, vind je een uitstekende leef/werk balans en dito werkdruk, rapporteer je direct aan de teamleider strategische inkoop en werk je hybride vanaf (onder andere) je standplaats op de Hogehilweg in Amsterdam Zuidoost.
 


Dit ga je doen:

  • Verzamelen, rangschikken, gebruiken en combineren van data zodat jij inzichten biedt over de bedrijfsvoering, kwaliteit en voortgang aan collega’s, teamleiders, afdelingshoofden en het MT
  • Gevraagd en ongevraagd advies geven, voortvloeiend uit je bevindingen en analyses, welke leidt tot verbeteringen in service en kwaliteit, eigenaarschap en controle in de bedrijfsvoering en de rechtmatigheid van de inkoopprocessen;
  • Faciliteren van een spendanalyse inclusief het vertalen van je bevindingen en inzichten naar adviezen, risico-inventarisaties en verbeterplannen
  • Ondersteun van je afdeling vanuit jouw expertise bij controles van interne en externe partijen, audits en inspecties;
  • Bijdragen aan de rechtmatigheid van de inkoop- en aanbestedingstrajecten.



Hier ga je werken als Business Analist Inkoop bij de UvA in Amsterdam


Bij Facility Services beweeg je je in verschillende organisatieculturen van twee toonaangevende Amsterdamse onderwijsinstellingen die professionals en wetenschappers van de toekomst opleiden. Geen dag is hetzelfde. De vraag van onze klanten verandert voortdurend, en samen met jou verrassen we hen graag met onze oplossingen. Ons werk is daardoor afwisselend, mooi en complex. En dat in een lerende omgeving – dat laatste zit in ons DNA. Hierdoor kun je je bij ons ontwikkelen tot een brede professional en krijg je volop kansen om door te groeien. 

In deze functie ben je onderdeel van het strategisch inkoopteam van de afdeling Inkoop, Contractmanagement en Logistiek. Je gaat werken op ons kantoor op de Hogehilweg in Amsterdam-Zuidoost. De metro stopt er voor de deur. De werksfeer is informeel en collegiaal. In overleg, en afhankelijk van je werkzaamheden, werk je wisselend op de Hogehilweg, op de campus of thuis. 

De HvA en de UvA willen een organisatie zijn waarin iedereen zich welkom, gewaardeerd en thuis voelt. Amsterdam is rijk aan een verscheidenheid aan achtergronden en perspectieven. Die diversiteit zien we graag terug in ons personeel want dat maakt ons nog beter.

De HvA en de UvA staan hoog in de (internationale) rankings, met vernieuwend en maatschappelijk relevant onderzoek. Daarvoor zetten wij ons ook bij Facility Services in. Indirect – door te zorgen dat de randvoorwaarden meer dan op orde zijn – en ook direct. Wij leveren namelijk als dienst zelf óók een belangrijke innovatieve en maatschappelijke bijdrage. Onze speerpunten zijn digitalisering, duurzaamheid, divers talent & inclusie en samenwerken. Regelmatig betrekken we daar de opleidingen van de HvA en de UvA bij. Werk je vanuit FS aan een project of onderzoek? We vinden het geweldig als je daarbij samenwerkt met een onderzoeker, student of stagiair. 


Gezocht profiel


Opleidingseisen

  • Minimaal een afgeronde bachelor opleiding in een relevante richting zoals bijvoorbeeld Bedrijfskunde, Business Intelligence, Business Analytics, Data Science of Business Control;

óf

  • Een afgeronde bachelor opleiding aangevuld met relevante (post-hbo) opleidingen in de richting van Business Intelligence, Big Data of Financial Control.

Werkervaringseisen

  • Minimaal 5 jaar ervaring met het opstellen van financiële analyses en het vertalen van inzichten en conclusies naar adviesrapporten;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met Business Intelligence tooling, waaronder Power BI;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met het succesvol initiëren en uitvoeren van  procesoptimalisaties;
  • Affiniteit met inkoop; ervaring met inkoop binnen een overheidsorganisatie is een pré;
  • Ervaring als een controller of met het in control brengen van een organisatie is een pré.

Kerncompetenties

  • Analytisch
  • Zelfstandig
  • Gestructureerd
  • Onderzoekend
  • Kritisch

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Onderwijs

Contract type

Uitzenden & ZZP

Uren per week

32 - 38 uur p/w

Tarief ZZP

Max €105 p/u

Bruto salaris

ca. €8.000 p/m

Startdatum

z.s.m.

Contractduur

12 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Deadline

01-12-2024

De afdeling Inkoop, Contractmanagement & Logistiek (IC&L) zit in een belangrijke fase van een veranderproces: Vanuit de doorontwikkeling van de afdelingsvisie krijgen de inkoopteams meer vrijh...

Uitzenden
Rotterdam
Geplaatst 6 dagen geleden
2024-11-25

Waar ben jij van?

Jij bent onze coachende leider, met veranderkracht en met een talent voor communicatie. Je houdt grip op de bedrijfsvoering en weet je team te stimuleren en coachen om zich verder te ontwikkelen.


Jouw functie

Inhoudelijk werk je specifiek voor het cluster Stadsontwikkeling en geef je samen met een andere teamleider leiding aan een team van circa 50 tijdelijke en vaste communicatieadviseurs. Je bent sparringspartner van het management van Stadsontwikkeling.

Het team is volop in beweging. Je stuurt op de veranderopgave van de afdeling, die gevolgen heeft voor het communicatieteam van Stadsontwikkeling. Niet alleen betekent dat sturen op een krimpopgave, ook pak je  samen met het cluster -stevig door op de ingezette kwaliteitsslag: van project gestuurd naar opgavegericht werken en opdrachtgeverschap.Het cluster Stadsontwikkeling bouwt samen met de stad aan het Rotterdam van de toekomst.

Stadsontwikkeling richt zich op de beleidsvelden: Bouwen, wonen, economie, mobiliteit, en duurzaamheid. Het gaat om grote projecten die het aanzien van de stad de komende jaren flink zullen veranderen. Ze hebben grote impact hebben voor Rotterdammers en ondernemers en staan bestuurlijk permanent in de belangstelling.

Jouw takkenpakket bestaat o.a. uit:

  • Samen met je collega-teamleiders stuur je op de kwaliteit van het team en een passende capaciteitsverdeling tussen de verschillende teams binnen de afdeling;
  • Je zorgt voor een sterke samenwerking binnen je team en werkt intensief samen met andere afdelingen om resultaten te boeken. Je stuurt op resultaat en ‘contracteert’ dit door middel van een cluster- en afdelingsplan;
  • Je weet je teamleden te inspireren en eigenaarschap te creëren, waarbij iedereen verantwoordelijkheid neemt voor het gezamenlijke resultaat;
  • De veranderopgave vertaal je door naar de verandering in het cluster. Stadsontwikkeling is een project gedreven organisatie. De kwaliteitsslag bestaat uit het verminderen van het aantal opdrachtgevers: van project naar opgave;
  • Je speelt een sleutelrol in de veranderopgave van de afdeling Communicatie en stimuleert innovatie en experimenten om de communicatie te blijven vernieuwen.

Jouw profiel

Als Teamleider Communicatie ben jij de sparringspartner. Samen met het team onderbouw en prioriteer je communcatieopgaves en het ontwikkelen en realiseren van strategieën met oog voor de rol van de gemeente én markt. Jij acteert met gemak op strategisch en tactisch niveau en weet daarom hoe je een directie moet adviseren over interne en externe communcatie. Je hebt inlevingsvermogen en omgevingssensitiviteit. Daarnaast heb je een flexibele werkhouding, ook buiten kantoortijden als dat nodig is. Tot slot heb je een uitstekend gevoel voor de politiek-bestuurlijke context waarin wij opereren en weet je effectief te schakelen tussen verschillende belangen.


Eisen

  • Je hebt academisch werk- en denkniveau aantoonbaar opgedaan in eerdere werkervaring en/of opleidingen;
  • Je beschikt over 5 tot 10 jaar werkervaring binnen het vakgebied;
  • Je hebt kennis van de overheid, inclusief een goed ontwikkelde politiek-bestuurlijke antenne;
  • Je hebt communicatie vakkennis en ervaring met de toepassing ervan;
  • Je hebt ervaring een in  advies- en coach rol.

Wensen

  • Je hebt inhoudelijke kennis over circulair/duurzaamheid;
  • Je hebt kennis van communicatie bij transities en organisatieontwikkeling.

De afdeling

Je werkt als teamleider bij de afdeling Communicatie van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning (BCO). De afdeling van zo’n 250 communicatieprofessionals werken voor stad, bestuur en organisatie vanuit hun verschillende expertises op het terrein van communicatie en marketing. Je bent lid van het managementteam van de afdeling.

De afdeling Communicatie is volop in beweging en het managementteam staat aan de lat om koers te houden op de uitgezette veranderopgave voor de afdeling. Jij levert hierin een wezenlijke bijdrage vanuit jouw rol. Leiderschap door middel van het tonen van eigenaarschap, verantwoordelijkheid en betrokkenheid op het geheel van de afdeling is hierbij essentieel. 


Onze organisatie

Werken voor de gemeente Rotterdam is werken voor een stad die zichzelf steeds opnieuw uitvindt. Die bekend staat als innovatief en internationaal. Een stad met complexe vraagstukken en grote maatschappelijke opgaven, in deze voorhoede werk jij. Met de stad als leerschool kun je aan de slag met onderwerpen waar jij van bent en van wilt zijn. Voor en samen met meer dan 630.000 Rotterdammers. Bij zo’n stad hoort een eigentijdse overheid. Een organisatie die jou de ruimte geeft om te groeien, die je de vrijheid en verantwoordelijkheid biedt om Rotterdam en jezelf vooruit te helpen.


Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Communicatie

Contract type

Uitzenden

Uren per week

36 uur p/w

Bruto salaris

ca. €6.400 p/m

Startdatum

06-01-2025

Contractduur

12 maanden

Deadline

25-11-2024

Opleidingsniveau

HBO

Waar ben jij van? Jij bent onze coachende leider, met veranderkracht en met een talent voor communicatie. Je houdt grip op de bedrijfsvoering en weet je team te stimuleren en coachen om zich verder te...

Uitzenden
Rotterdam
Geplaatst 1 week geleden
2024-11-26

Opdracht omschrijving

Als senior communicatieadviseur ontwikkel je communicatiestrategieën voor grote en eenheid- overstijgende onderwerpen en vertaal je deze naar een concrete communicatie-aanpak voor meerdere doelgroepen. Je voert het intakegesprek en onderhoudt het contact met de opdrachtgevers en de stakeholders. Je hebt de coördinatie en regie op de uitwerking van activiteiten of middelen. Voor deze opdracht is specifieke kennis nodig van de bedrijfsvoering. Je moet de brug kunnen slaan tussen de operatie, de bedrijfsvoering en het vakgebied Communicatie, waarbij de impact van onderwerpen op het vertrouwen binnen en buiten key is. Je vindt je weg in een politiek-bestuurlijke context. Je bent in staat om te schakelen tussen verschillende perspectieven. Jouw inzet is gericht op het behouden en het vergroten van het vertrouwen (reputatie) van de politieorganisatie langs de lijn van het strategisch communicatiekader. 


Doelstelling

Doel van de opdracht is het opleveren van strategieën op de meest impactvolle, landelijke onderwerpen, het in kaart brengen van het stakeholderveld op de issues, het schakelen vanuit verschillende perspectieven en het bij elkaar brengen van belangen zodat er met focus en impact gewerkt kan worden. Je bent de spil in de uitvoering van de plannen, je coördineert en houdt regie.


Verantwoordelijkheden

  • Intake van complexe communicatie-opdrachten en bepalen van de communicatieopdracht
  • Communicatieadvies opstellen
  • Uitvoering geven aan communicatiestrategieën
  • Coördineren van de activiteiten tot en met de uitvoering

 


Contacten

  • Leidinggevenden binnen de politie in het algemeen;
  • MT Dienst Communicatie;
  • Directie communicatie;
  • Hoofden communicatie eenheden;
  • Opdrachtgevers;
  • Leidinggevenden en medewerkers binnen de dienst communicatie;
  • Communicatiecollega's van de eenheden.

Eisen:

  • De kandidaat heeft een afgeronde, erkende en volwaardige diploma op HBO niveau, richting Communicatie. 
  • De kandidaat heeft minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in een Communicatieadvies-functie.

Wensen:

  • De kandidaat heeft een afgeronde, erkende en volwaardige diploma op WO niveau, richting Communicatie.
  • De kandidaat heeft mimimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met intern communiceren, reputatiemanagement, werken vanuit doelstellingen (impact/beoogd effect).-
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring bij (semi-) overheid/Politie.-  
  • De kandidaat heeft in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met intake van complexe communicatievraagstukken en het opstellen van de communicatieopdracht binnen de bedrijfsvoering.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Communicatie

Contract type

Uitzenden

Uren per week

36 uur p/w

Bruto salaris

ca. €6.000 p/m

Startdatum

01-02-2025

Contractduur

12 maanden

Deadline

26-11-2024

Opleidingsniveau

HBO

Opdracht omschrijving Als senior communicatieadviseur ontwikkel je communicatiestrategieën voor grote en eenheid- overstijgende onderwerpen en vertaal je deze naar een concrete communicatie-aanpak vo...